zoals je onderin kan zien ben ik in het bezit van een asus p4p800 deluxe.... Echter nu wil ik xp overnieuw installeren en dat gaat niet... de eerste keer voegde ik in het begin de raid driver toe en vervolgens ging de installatie verder
Maar nu.... als ik hem via de cd boot of via windows een nieuwe install wil doen blijft deze hangen metteen na de boot. Een ding is zeker de 2 xp schijven die ik heb (eng nonboot en ned bootable) zijn goed.. gister van allebei een install gedaan. verder heb ik geprobeerd ME te installeren, maar deze ziet na de boot de cdrom niet,en zet ik in de bios ide opertations mode naar compatible, dan werkt het wel maar ziet ie de hdd niet meer.
Wat doe ik fout ik denk dat het met de raid te maken heeft, maar hier heb ik weinig kaas van gegeten. En het vreemde is de eerste keer werkte het wel.
volgend instellingen staan in de bios
third IDE / lg 16/48
foutgh ide/ mec 1100a
Raid / onboard vt6410 raid / maxtor 120 gb 8mb 7200 r
onboard ide / enhanced
p-sata
ide detect- 35
onboard vt6410 raid - enabled
ieee 1394 controller - enebled
Helaas boden wat searches in got niet echt een resultaat
Maar nu.... als ik hem via de cd boot of via windows een nieuwe install wil doen blijft deze hangen metteen na de boot. Een ding is zeker de 2 xp schijven die ik heb (eng nonboot en ned bootable) zijn goed.. gister van allebei een install gedaan. verder heb ik geprobeerd ME te installeren, maar deze ziet na de boot de cdrom niet,en zet ik in de bios ide opertations mode naar compatible, dan werkt het wel maar ziet ie de hdd niet meer.
Wat doe ik fout ik denk dat het met de raid te maken heeft, maar hier heb ik weinig kaas van gegeten. En het vreemde is de eerste keer werkte het wel.
volgend instellingen staan in de bios
third IDE / lg 16/48
foutgh ide/ mec 1100a
Raid / onboard vt6410 raid / maxtor 120 gb 8mb 7200 r
onboard ide / enhanced
p-sata
ide detect- 35
onboard vt6410 raid - enabled
ieee 1394 controller - enebled
Helaas boden wat searches in got niet echt een resultaat
Money isn't rellevant..... who you are is.....