Waterkoeling Warmte

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Dragons
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-02 22:52
Ik had effe een vraagje waar ik weinig over kan vinden
hoe zit het eigenlijk als het op mijn kamer 30 graden of warmer is zoals deze week gebeurt wat betekent dat dan voor je waterkoeling????????

word het water dan ook 30 graden of nie want door ben ik namelijk wel bang voor als je je ik namelijk wil met waterkoeling dat mijn mobo lekker koel blijft en dat gaat denk niet lukken als je water 30 graden word

ik heb er nog geen maar ben wel van plan waterkoeling toe te passen
vandaar deze vraag

Alvast Bedankt voor jullie advies

Greets Dragons_nl

-

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Water wordt omgevings temp (en iets hoger), maar dit is altijd beter als je met luchtkoeling ooit zult halen (anders bong, water chiller of gewoon een pelt installeren). Met mijn bong ben ik tot 8 graden onder omgeveings temp gegaan (watertemp)

[ Voor 19% gewijzigd door elgringo op 03-08-2003 21:28 ]

if broken it is, fix it you should

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Uiteraard warmt het water op tot ong de omgevingstemperatuur. Dit is ook logisch gezien anders je waterkoeling setup geen ruk doet (als water geen warmte opneemt is het hele idee van koeling (is warmte wegnemen) weg).

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie elgringo en Terw_Dan, het is gewoon zo dat water van je WC op omgevingstemp of hoger komt, als het niet actief door een pelt oid gekoeld wordt. Gebruik ook de search, bv op waterkoeling warmte kamertemperatuur, daar zitten ook een aantal nuttige topics tussen.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.