weet iemand misschien een programma waar je muziek mee kan maken, ik wil een beetje proberen trance/'hardhouse/hardcore te maken weet iemand met wat voor programma dat zou moeten lukken. Ik zelf zat te denken aan music maker.
ik ben niet zo heel bekend met Music Maker (ik had het ooit, maar dat werkte voor geen meter), maar ik gebruik voor mijn muziek (das dan niet echt trance,hardhouse of hardcore maar toch) Hammerhead Rhythm Station 1.0 (ofzo) en voor geluidjes te maken gebruik ik ''TS 404'' en om alles te mixen enzo gebruik ik Sound Forge 6.0 en Acid Pro
Kia Niro-EV 2024
Zelf geen ervaring mee, maar ik hoor altijd veel van Fruity Loop vanuit mn omgeving (http://www.e-officedirect.com/FLStudio/English/frames.html)
[ Voor 23% gewijzigd door Menthix op 03-08-2003 21:08 ]
ja fruity loop ben ik aan het downloaden maar het blijkt dat je daar niet echt muziek mee kan maken in de richting van trance/hardhouse/hardcore...
ik ben nu ook magix music maker 7.0 aan het downloaden. Kijken welke programma beter mee kan.
ik ben nu ook magix music maker 7.0 aan het downloaden. Kijken welke programma beter mee kan.
Verwijderd
Wil je gewoon een beetje sampletjes achter elkaar plakken en wat drums e.d. toevoegen of wil je serieus aan de slag met een wat professioneler programma?
nou ik denk dat ik het eerst wel rustig aan gaan doen. Want ik heb nog bijna nooit muziek gemaakt met een programma. Maar eigenlijk zoek ik een programma die redelijk veel opties heeft en ook gebruiks vriendelijk is
Verwijderd
Probeer dan dat spul van Magix eens (eJay, Music Maker enz..), dat is wel leuk voor beginners
Move > Software Algemeen
[EDIT]
Na overleg toch op slot, hierover is genoeg te vinden met de search
[EDIT]
Na overleg toch op slot, hierover is genoeg te vinden met de search
[ Voor 52% gewijzigd door M@NIC op 03-08-2003 22:02 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()