Harde schijf vervangen van dell laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb hier een dell latitude cpi laptop p2 waarvan de harde schijf gecrashed is.
Alleen krijg ik de harde schijf er niet uit om die te vervangen. Volgens mij zit die dus links achter een klepje die met 2 schroefjes vastzit. Nadat ik die eruit gehaald heb krijg ik nog steeds niet dat klepje eraf. Wie weet toevallig hoe het wel lukt?

I'll be back

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-03 12:54
Volgens mij stonden vroeger op de website van Dell handleidingen per pc, hoe je die open kunt maken. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:07

Crusader

Arc Nature

Die handleidingen staan er in ieder geval wel voor de nieuwste modellen, wellicht ook nog voor de oudere.

Gevonden. Voor het plaatje, klik hier
Voor meer info, klik hier

Dat klepje moet er dus ook (nog) niet af, daar zit de harddisk aan vast. Je moet eerst het geheel eruit schuiven, zoals aangegeven in de afbeelding (mijn eerste link).

[ Voor 72% gewijzigd door Crusader op 03-08-2003 21:43 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Toch maar wat meer kracht zetten dan. Bedankt voor het zoeken van de plaatjes.

I'll be back

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:30

tweakerbee

dus..?

Bij mijn inspiron 500m trek je de HDD er zo uit als je die twee schroefjes los hebt gemaakt

You can't have everything. Where would you put it?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:18
herminator schreef op 03 August 2003 @ 23:20:
Toch maar wat meer kracht zetten dan. Bedankt voor het zoeken van de plaatjes.
Als het niet lukt, kijk ik morgen wel eens op het werk, daar hebben ze ook cpi's gehad, slingeren wel nog ergens enkele rond. :)

Verwijderd

Erhm neej, misschiem moet je het klepje eerst even naar beneden drukken, en dan kan je m er pas uit halen. Probeer dat eens
Pagina: 1