Toon posts:

Alleen bepaalde bestanden van een website downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil alle bestanden, die een bepaalde naam hebben, van een website downloaden. Het gaat hierbij om bijvoorbeeld, alle viewCar.php (en dan met een querystring erbij) bestanden, dus viewCar.php?id=1 en viewCar.php?id=2.

Nu heb ik Offline Explorer thuis, maar daar kan ik niet instellen dat die alleen die bestanden mag opslaan.

Weet iemand misschien een ander programma waarmee dat wel zou kunnen, of hoe ik zoiets kan instellen in offline explorer?

alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 19:51 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij kan dit met TelePort Pro. Dit is een programma om hele websites te rippen, of alleen bijvoorbeeld de TXT-bestanden die erop staan. Volgens mij kan hier ook mee wat jij wilt: http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 18:54 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zou je je post even na willen kijken op grammatica(zinsconstructies) en typfouten?
Het is nu nogal lastig om uit te vinden wat je nu precies wilt ;)

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:28
met TPP kan je idd hele sites downen, alleen je kan alleen opgeven wat je juist NIET wil downloaden.
Je kan dat bij 'exclusions' invullen.

Maar hiermee kan je een eind komen, zodra ie begint te downloaden kan je een pagina disablen, en dan stopt die thread.
Waarschijnlijk moet je daarmee een eind komen....

Wat je ook kan doen is SuperHTTP proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de trial gedownload van TTP, en maar meteen geregistreerd, anders kon je maar 500 objecten downloaden.
Het werkt opzich hartstikke goed, alleen werkt het niet echt snel. Waar het fout gaat bij offline explorer, het downloaden van "moved" files op de server gaat nu wel goed.

Het heeft sinds gisternacht gelopen, heb nu een kleine 10.000 objecten binnen, en nog 20k te gaan. Dus dat duurt nog wel ff.

Helaas kun je maar maximaal 10 threads tegelijk laten lopen.
Maar toch een GOED progje !!!