Dell C840 Laptop gaat spontaan uit

Pagina: 1
Acties:

• BasHouse
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-01 18:42
Ik heb hier een laptop (een Dell C840) die nogal eigenaardig spontaan uit gaat. Ik heb geen idee waar het aan ligt maar ben niet blij, eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe. Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Het is nu al meer dan 10 keer gebeurt, ik ga dell bellen

[ Voor 13% gewijzigd door BasHouse op 03-08-2003 18:41 ]

Verwijderd

is dit vaker gebeurt of 1ste keer? kan het niet gewoon zijn dat je batterij op is?/

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
BasHouse schreef op 03 August 2003 @ 18:30:
Ik heb hier een laptop (een Dell C840) die nogal eigenaardig spontaan uit gaat. Ik heb geen idee waar het aan ligt maar ben niet blij, eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe. Heeft iemand ervaring met dit probleem?
Heb ik ook gehad met me Acer travelmate 800CLi, en die is vervangen, aansluiting @ mobo kapot waarschijnlijk.

Gewoon dell bellen dus ;)

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-01 17:31
kijk eens of de fan wel aangaat , zoe niet dan heb je kans dat de koeling kapot is waardoor de laptop overhit en ter beveiliging uit zal gaan . in ieder geval zou ik met dell contact opnemen.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 12:16

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Als je nu ook nog eens info geeft over wat je allemaal hebt geprobeert om dit zelf al op te lossen. Heb je kappotte batterij? Doet het probleem zich ook voor als hij aan het vaste stroomnet zit? etc etc. Misschien kunnen we je dan beter helpen. Anders had je zelfs beter meteen Dell kunnen bellen en geen topic hier hoeven te openen. Maar goed dat is mijn mening.

*empty*