Toon posts:

[Win XP] The Sims: Deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het installeren van The Sims: Deluxe, de installatie wordt niet voltooid.
The Sims was geinstalleerd en heb geprobeerd eroverheen te installeren. Hield toen bij 24% op met installeren. Toen alles eraf gegooid en opnieuw geprobeerd. Kreeg toen de melding kan SKU-nummer niet vinden in het register. Regclean gebruikt waarna dat probleem ook opgelost was.
Opnieuw gaan installeren, blijft weer 'hangen' bij 24% maar na lang wachten komt hij nu tot 95%. Krijg dan echter de melding componentoverdrachtsfout.

In oude topics heb ik het probleem terug gezien, maar nergens staat een oplossing.

Greetz, Neo

(jullie zouden mijn vriendinnetje erg gelukkig maken :))

Verwijderd

Probeer eens eerst de data van de CD naar je HD te kopieëren en daarna het te installeren.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik zelf heb alle sims CD's geript met CloneCd en laad ze met Deamon Tools in mijn virtuele DVD-rom.

Draait heerlijk en sneller als een CD-rom ( kost wel wat schijfruimte...ah well... )

Rippen met CloneCd op 4x speed dus he!

Enjoy yourself!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 03 August 2003 @ 19:51:
Ik zelf heb alle sims CD's geript met CloneCd en laad ze met Deamon Tools in mijn virtuele DVD-rom.

Draait heerlijk en sneller als een CD-rom ( kost wel wat schijfruimte...ah well... )

Rippen met CloneCd op 4x speed dus he!

Enjoy yourself!
Probleem is niet het laden van de cd tijdens het spelen... Probleem is het installeren. Maar ik zal eens kijken hoe ver ik kom.

Bedankt.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 13:44:
[...]

Probleem is niet het laden van de cd tijdens het spelen... Probleem is het installeren. Maar ik zal eens kijken hoe ver ik kom.

Bedankt.
Installeren gaat vaak op snelheden boven de 4x speed, rippen daartegen moet je op 4x speed doen.

WANT! Als de cd een beetje verrot begint te worden dan is hij op lage snelheden ( 4x speed ) vaak nog goed te lezen :-)

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 04 augustus 2003 @ 15:49:
[...]

Installeren gaat vaak op snelheden boven de 4x speed, rippen daartegen moet je op 4x speed doen.

WANT! Als de cd een beetje verrot begint te worden dan is hij op lage snelheden ( 4x speed ) vaak nog goed te lezen :-)
Gaat lekker zo. CloneCD werkt vlekkeloos maar Daemon Tools wilt ie op een of andere manier niet installeren onder XP hier. Begin best een hekel te krijgen aan XP. Iemand nog andere ideeën?

Greetz, Neo

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 16:55:
[...]

Gaat lekker zo. CloneCD werkt vlekkeloos maar Daemon Tools wilt ie op een of andere manier niet installeren onder XP hier. Begin best een hekel te krijgen aan XP. Iemand nog andere ideeën?

Greetz, Neo
Je hebt de image? Mooi.....dan moet hem nu weer op een nieuwe cd branden met...yep...clone cd!

Gek dat deamon tools niet installeerd...waarschijnlijk is MSI kappot gegaan. Mmm....onhandig! Het makkelijkste om dan om MSI opnieuw te installeren ( kun je downloaden van guess what...de site van microsoft )

Misschien helpt dat wat!

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 04 August 2003 @ 17:01:
[...]

Je hebt de image? Mooi.....dan moet hem nu weer op een nieuwe cd branden met...yep...clone cd!

Gek dat deamon tools niet installeerd...waarschijnlijk is MSI kappot gegaan. Mmm....onhandig! Het makkelijkste om dan om MSI opnieuw te installeren ( kun je downloaden van guess what...de site van microsoft )

Misschien helpt dat wat!
Sorry, MSI? Wat is dat dan precies?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 17:03:
[...]

Sorry, MSI? Wat is dat dan precies?
Een installer, gebruikt door behoorlijk wat programma's!

Het is een soort standaard waardoor software makers makkelijk installers kunnen maken die op elke windows versie werkt en naar de goede plaats gekopieerd wordt.

Zoals gezegt, je kan het schatje downloaden op microsofts webpagina :p

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 04 August 2003 @ 17:07:
[...]

Een installer, gebruikt door behoorlijk wat programma's!

Het is een soort standaard waardoor software makers makkelijk installers kunnen maken die op elke windows versie werkt en naar de goede plaats gekopieerd wordt.

Zoals gezegt, je kan het schatje downloaden op microsofts webpagina :p
Ik zal wel stom zijn maar ik kan m niet vinden voor win XP.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, misschien interesse om me via msn een beetje verder te helpen zo meteen? givan@home.nl

Verwijderd

Topicstarter
Het installeren gaat ook niet. "Onjuiste (versie van) besturingssysteem voor toepassing. Zoals ik al dacht, is niet geschikt voor windows XP. GRRR... XP

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, het probleem van niet kunnen installeren ligt toch denk ik aan het feit dat je installer naar de klote is, daarom kon je deamon tools ook niet installeren.

Wat altijd hebt in dit soort gevallen is kijken of je nog een restore point hebt liggen ( onder system restore..efkes zoeken onder bureau associores ) wat misschien wel werkt.

Of helaas dan toch een totale her-installatie van je windows. En dan is een brander handig om een backup van je documenten te maken. En vergeet je mp3's niet.

Het voordeel van een herinstall is dat je systeem weer helemaal schoon is :-0

Verwijderd

Topicstarter
swampy schreef op 04 August 2003 @ 17:40:
Mmm, het probleem van niet kunnen installeren ligt toch denk ik aan het feit dat je installer naar de klote is, daarom kon je deamon tools ook niet installeren.

Wat altijd hebt in dit soort gevallen is kijken of je nog een restore point hebt liggen ( onder system restore..efkes zoeken onder bureau associores ) wat misschien wel werkt.

Of helaas dan toch een totale her-installatie van je windows. En dan is een brander handig om een backup van je documenten te maken. En vergeet je mp3's niet.

Het voordeel van een herinstall is dat je systeem weer helemaal schoon is :-0
Nog vager nu... Daemon kreeg de ingeving om toch maar te functioneren :S dus, geprobeerd vanaf HD te installeren, zelfde verhaal als vanaf CD, bij 95% componentoverdrachtsfout.
En het nadeel van de herinstall is dat dit de pc is van de ouders van mijn vriendin die op vakantie zijn :D, hoe kan t dat Windows Installer niet te downloaden is voor WinXP?? Pfffffffff.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Aangezien het de pc van anderen is...zou ik er maar niet teveel aan kloten...tja..jammer!

Of je moet met hun permissie een her-installatie doen...maar...dat lijkt mij een beetje anders. Je moet een goed stappen plan maken voor een her-installatie!

Pagina: 1