Toon posts:

Nieuwe koeler ( kon niet reageren op mijn ander topic ?? )

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze sorry maar kon op de 1 of andere manier nietmeer reageren op mijn vorig topic .. ( messchien gesloten maar zou niet weten waarom ?? )

Van mijn vorige topic.. :

``````````````````````````````````````````````````````````````
Nou ik zit met een cooling probleem ......
Mijn oud beestje een amd athlon 1.4 gig draaide altijd op een 52 graden ( stressed ) en syst temp was zo'n 45 c .

Sinds 2 dagen heb ik dus serieuze koel problemen proc wordt vaker warmer dan 70 c waardoor de comp zich ophangt met irri piepgeluid ...

Systeem kast zit al vol met 5 koelers , 2 op de zijkant 1 voor 1 achter en 1 boven ....
Uit frusraties heb ik het zijpanneel eraf gehaalt en een dikke ventilator erop gezet maar dit wilt ook niet echt baten ..
Hier dna ook mijn vraag of mijn cpu koeler het messchien is aan het begeven ...

moet er wel bijzeggen dat het hiero ( zuid-limburg ) nou 33 graden is en ik op een zolder kamer zit waar het nou niet echt frisjes is te noemen .... maar door al die koeling wat er al opzit mag dit niet echt een probleem zijn toch ....

`````````````````````````````````````````````````````````````````

UIt jullie reacties bleek dat het wel tijd werdt voor een nieuwe koeler ... Weet iemand van jullie dan messchien uit ervaring wat een goeie is , niet dat ik dalijk weer dezelfde problemen krijg

Had trouwens gecheckt maar de koeler is echt fuck warm dus hij maakt voldoende contact het is een thermaltake deze om precies te zijn http://www.thermaltake.com/products/orbs/miniorb.htm

Bedankt alvast voor jullie hulp !

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Als je topic gesloten is mail je het betreffende modje, gezien het aantal slotjes dat jij hebt lijkt het me dat je de FAQ eens beter door kan gaan lezen.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

het was inderdaad niet een nette slotje van m-m .. maargoed als je goed had opgelet had je gezien dat je topic gesloten was, in de FAQ kun je idd goed lezen waarom. mischien dat m-m nog zo goed is even een uitleg te geven aan je ...

edit:
zie net dat m-m toch nog meer heeft toegevoed aan z'n slotje, i.p.v. alleen "ojeej"

[ Voor 19% gewijzigd door CRiMiNaL op 03-08-2003 17:19 ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
Ja k ik moet erzelf onderzoek naar doen ja maar als ik toch ten einde raad ben mag ik dan niets vragen ....? En de vraag of iemand goeie ervaring heeft met een bepaalde koeler mag ik toch zeker plaatsen ?

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
Arctic SuperSilent Pro's zijn wel goed, stil en lekker cheap, maar geluid maakt jou waarschijnlijk niet zo heel veel uit als je al fans heb.

Een thermaltake vulcano is volgens mij de beste optie. Kwa koeling.
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 17:18:
Ja k ik moet erzelf onderzoek naar doen ja maar als ik toch ten einde raad ben mag ik dan niets vragen ....? En de vraag of iemand goeie ervaring heeft met een bepaalde koeler mag ik toch zeker plaatsen ?
Ja ik vindt ook dat je zelf wel beetje research mocht doen, maar die eerste 2 reply's zijn ook totaal overbodig en leveren geen enkele waarde. Zeg dan nix.

[ Voor 84% gewijzigd door lawtshjj op 03-08-2003 17:22 ]

Verwijderd

Effe een tipje: het gaat niet om de hoeveelheid fans, maar om de airflow die ontstaat. 3 a 4 goed geplaatste fans doen vaak meer af dan 7!!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
Je moet idd ook een goede airflow hebben, zorg dat je bovenste fan lucht uitblaast en achter ook.

Je moet eigenlijk een soort flow van beneden-voor, naar hoog-achter hebben.

[ Voor 83% gewijzigd door lawtshjj op 03-08-2003 17:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx lawtje.com
Jaaa ik had wel research gedaan naar wat het kon zijn maar dat ging allemaal niet op voor me sorry dat ik dit niet uit mijn post had laten blijken ... bij deze dan !

En als ik het zo hoor denk ik dat ik maar voor de thermaltake volcano ga omdat deze over het algemeen wel goed moeten zijn ja ...

En bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Lawtje.com schreef op 03 August 2003 @ 17:22:
Je moet idd ook een goede airflow hebben, zorg dat je bovenste fan lucht uitblaast en achter ook.

Je moet eigenlijk een soort flow van beneden-voor, naar hoog-achter hebben.
Ik heb voren naar binnen van de zijkant 1 naar binnen 1 naar buiten boven naar buiten achterkant naar buiten ... moet toch een goeie airflow zijn zo d8 ik ??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 17:25:
Thx lawtje.com
En als ik het zo hoor denk ik dat ik maar voor de thermaltake volcano ga omdat
Ik boycot ThermalTake... Het is vrijwel altijd duurbetaald 'coole-looks' spul van beroerde kwaliteit. Koop liever een Cooler Master van 15 a 20 eurp. Ze zijn simpel, stil en koelen goed.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 10:47

DaRoot

Some say...

Als cpu koeler is misschien een Spire Whisperrock interessant, kost iets van 8 euro ofzo, koelt goed en stil.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mja.. Ik zou eens gaan kijken in de Price-Watch en gaan kijken wat de winkels bij jou in de buurt aanbieden.. Dan ga je deze koelers vergelijken naar aanleiding van revieuws e.d... beetje zelfstudie kan geen kwaat.. Ook kan je nog de search/FAQ gebruiken want dit soort vragen zijn al vaker voorbij gekomen.

Je vorige topic was ook op slot gegaan omdat het een beetje te simpel was. Kijk ook even naar de sluit-message van m-m

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op 03 August 2003 @ 17:30:
[...]

Ik boycot ThermalTake... Het is vrijwel altijd duurbetaald 'coole-looks' spul van beroerde kwaliteit. Koop liever een Cooler Master van 15 a 20 eurp. Ze zijn simpel, stil en koelen goed.
Mijn pa had laatst een volcano gekocht voor zijn p4 maar moet toch zeggen dat deze aardig koelt... maar goed is natuurlijk weer een kwestie van smaak ervaring ermee ect welke koeling je pakt

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dat kwam dus omdat je andere topic dicht was. Zie Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt als je basics van het forum, zoals het sluiten van topics niet begrijpt en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) als je niet begrijpt WAAROM je topics op slot gaan :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

SkiemelBiemel, als je ten einde raad bent, betekent het, dat je op jacht moet gaan naar een goeie koeler voor jouw Athlon. Waar je dan begint, is reviews lezen, de pricewatch checken, en hier op GoT de search gebruiken. Er staan zowel in PMG als hier in DOC ettelijke topics, waartussen hele nuttige/interessante, over goeie koelers, en te hete processoren. Gebruik de tips die daarin staan, en vergeet ook niet de PMG en DOC FAQ door te nemen. Het lijkt me, dat je er dan wel uit komt ;). Succes!

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.