Toon posts:

Van N7650 naar P800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 1 wk een P800 uit Indonesie, € 500,- zonder abo. Heb Vodafone Live en Xs4all en email aan de praat. SMS bewerken lijkt niet te kunnen (kon wel bij 7650) en via PC Suites SMS importeren lukt niet. Anyone met ervaringen ?
Probeer verder ringtones van 7650 naar P800 te sturen met MMS maar wordt niet geaccepteerd. Iemand met ervaringen hiermee ?
Er staat hier zoveel info, heb FAQ gelezen en in paar dagen deel 1 tm 5 maar kon hier niet antwoord op de vragen direct vinden (of weer vergeten)
Extreem goed toestel verder, PALM 505 en 7650 liggen direct op schroot en SL45 heb ik ook niet meer nodig. Erg onder indruk van know how hier.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 17:03:
Sinds 1 wk een P800 uit Indonesie, € 500,- zonder abo. Heb Vodafone Live en Xs4all en email aan de praat. SMS bewerken lijkt niet te kunnen (kon wel bij 7650) en via PC Suites SMS importeren lukt niet. Anyone met ervaringen ?
Probeer verder ringtones van 7650 naar P800 te sturen met MMS maar wordt niet geaccepteerd. Iemand met ervaringen hiermee ?
Er staat hier zoveel info, heb FAQ gelezen en in paar dagen deel 1 tm 5 maar kon hier niet antwoord op de vragen direct vinden (of weer vergeten)
Extreem goed toestel verder, PALM 505 en 7650 liggen direct op schroot en SL45 heb ik ook niet meer nodig. Erg onder indruk van know how hier.
Wat wil je bewerken aan een SMS?
Via wat extra software kun je de SMS berichten exporteren.
Ringtones kun je ook versturen via Bluetooth of IR. Je kunt tevens de Nokia "instrumenten" downloaden, zodat je P800 hetzelfde klinkt als de 7650.

Verwijderd

Topicstarter
Thx for je informatie. Ga het wel uitproberen.
Bij de SMS wil ik eigenlijk mappen kunnen aanmaken bij de P800 zoals bij de 7650 en liefst ook oude SMS importeren, die is achtergebleven.
Heb jij een link betreffende die extra software ?

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
Je kunt mappen aanmaken :)
Hoe het zit met importeren weet ik niet.
http://my-symbian.com/uiq...ons.php?faq=2&fldAuto=203
Dit programa kan trouwens ook veel meer smsjes bewaren dan de P800 standaard kan (en dat zijn dr al 255)