Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Registratie Email

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wou even zeggen dat toen ik me wou registeren Hotmail.com gebanned was, en ook 12move.nl. Dus nu ben ik geregistreerd via een e-mail account van Chello.
Dus dacht ik dan verander ik in me profiel wel weer me email naar hotmail.com. Deed het dus ook niet. Dus zouden jullie die probleem kunnen fixen, uitermate irritante probleem.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:00
Dat heet beveiliging. En zou je voortaan je eigen zinnen nogmaals door willen lezen voor op de verstuur-knop te duwen, imho is het niet echt duidelijk Nederlands.

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:33
Zouden ze daar geen goede reden voor hebben om hotmail adressen te blokkeren?

Hier had uw advertentie kunnen staan!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
EWS99 schreef op 03 August 2003 @ 16:48:
Zouden ze daar geen goede reden voor hebben om hotmail adressen te blokkeren?
Ja, bij registratie. Het lijkt me nutteloos om ze ook nog eens ná de registratie te blokkeren omdat het doel dan al eenmaal bereikt is (spamaccounts tegengaan).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 16:44:
Dus dacht ik dan verander ik in me profiel wel weer me email naar hotmail.com. Deed het dus ook niet.
Dat hoort wel te kunnen. Wat voor foutmelding krijg je?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg geen foutmelding, er staat van dat ik iets ontvangen zou moeten hebben op die nieuwe email account, dus ik ff kijke en nee geen email. Dus als ik weer inlog en bij me profiel kijk staat gewoon me oude email

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 16:54:
ik krijg geen foutmelding, er staat van dat ik iets ontvangen zou moeten hebben op die nieuwe email account, dus ik ff kijke en nee geen email. Dus als ik weer inlog en bij me profiel kijk staat gewoon me oude email
hotmail kan ooit een kwartiertje duren...

Verwijderd

Topicstarter
net weer gekeken, maar geen email .. ik probeer het nog wel ff

Verwijderd

Topicstarter
jah laat maar, me email is gewijzigt :D

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Gelukkig ook weer opgelost! Hoelang heeft het nou geduurd?

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 11:07

Jaymz

Keep on moving !

Works as intended dus. Waarom hotmail (enzo) niet gebruikt kunnen worden vindt je in de FAQ (forumsurvival), het andere 'probleem' heeft zich naar het zich laat aanzien al opgelost :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.