Hallo,
Ik ben van hosting verhuisd (van Linkup naar Flexwebhosting) en nu probeer ik de +/- 51MB wegende database van mijn phpBB forum in mijn nieuwe database te laden. Helaas lukt dit alleen met hele kleine tabellen (of stukken van de grotere tabellen, bijv. 3000 regels), en geven de grotere tabellen een "Geen SQL query" melding of een geheugen fout:
Ik heb de database backup gemakt met de volgende opties:
-Structuur en gegevens
-'drop table' toevoegen
-Invoegen voltooid
-Uitgebreide invoegingen
En heb de SQL backup geladen door het bestand up te loaden dmv het SQL tabblad in phpMyAdmin.
Weten jullie wat ik hieraan kan doen? Het ziet er namelijk naar uit dat ik van de jongens van Flexwebhosting weinig hulp kan verwachten...
Ik ben van hosting verhuisd (van Linkup naar Flexwebhosting) en nu probeer ik de +/- 51MB wegende database van mijn phpBB forum in mijn nieuwe database te laden. Helaas lukt dit alleen met hele kleine tabellen (of stukken van de grotere tabellen, bijv. 3000 regels), en geven de grotere tabellen een "Geen SQL query" melding of een geheugen fout:
De oude host draaide phpMyadmin 2.3.3pl met MySQL 3.23.52, de nieuwe phpMyadmin 2.5.1 met MySQL 4.0.13.Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted at (null):0 (tried to allocate 1958765 bytes) in /var/www/html/phpMyAdmin-2.5.1/libraries/read_dump.lib.php on line 80
Ik heb de database backup gemakt met de volgende opties:
-Structuur en gegevens
-'drop table' toevoegen
-Invoegen voltooid
-Uitgebreide invoegingen
En heb de SQL backup geladen door het bestand up te loaden dmv het SQL tabblad in phpMyAdmin.
Weten jullie wat ik hieraan kan doen? Het ziet er namelijk naar uit dat ik van de jongens van Flexwebhosting weinig hulp kan verwachten...