Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
[quote]Lord of the Pentium schreef op 03 August 2003 @ 15:50:
En dan nog wat, die Java ondersteuning. Gaat het daarmee lukken om te msn'en op dit toestelletje ? Of is dat alleen mogelijk met z'n grote broers ?
Volgens mij gaat dat niet lukken.
En dan nog wat, die Java ondersteuning. Gaat het daarmee lukken om te msn'en op dit toestelletje ? Of is dat alleen mogelijk met z'n grote broers ?
Volgens mij gaat dat niet lukken.
Volgens mij is het niet mogelijk. Al weet ik niet zeker hoe dat zit met GPRS.
Mijn Siemens S55 kan beide
Mijn Siemens S55 kan beide
Ja.Maar in de 3510i zit geen modem. Is dit nodig om via gprs te internetten of gebruik je dat alleen als je inbelt ?
Nee.En dan nog wat, die Java ondersteuning. Gaat het daarmee lukken om te msn'en op dit toestelletje ?
de 7650 en 3650 kunnen het, de 7210/6610/6100 (volgens mij) niet.Of is dat alleen mogelijk met z'n grote broers ?
Eddos bedankt. Maar over internet bedoel je dat je een modem nodig hebt om te internetten of dat je het alleen gebruikt als je inbelt ? Dus kan ik wel of niet GPRS internetten met met m'n laptop of niet ?
net zoiets als:
Q: Wilt je koffie of thee ?
A: Ja
net zoiets als:
Q: Wilt je koffie of thee ?
A: Ja
[ Voor 16% gewijzigd door Aike op 03-08-2003 17:01 ]
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
je kan met je gsm via gprs wappen
maar dus niet via gprs inbellen om zo te internetten voor je laptop
maar dus niet via gprs inbellen om zo te internetten voor je laptop
Tijd van werken, tijd van rusten
je kan met de 3510i wel wappen met gprs maar idd niet als modem gebruiken voor een pc. Daarentegen als je al kan wappen via gprs dan kan je wel degelijk msn'en maar niet via een java midlet maar een wap site. Het is dan wel een heel primitieve msn maar t kan wel!
Over msn java midlets gesproken.....iemand die nog een goede aan kan raden die ook werkt zeg maar????
Over msn java midlets gesproken.....iemand die nog een goede aan kan raden die ook werkt zeg maar????
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Pagina: 1