Hey mensen !
ik heb de volgende pc:
AMD Athlon XP 2000+ 1,67 ghz
Nvidia Geforce 4 TI 4200 128 MB
Epox (d8 ik ) K7S6A Mainbord
en 128 MB DDR geugen pc 2700
400 Watt
(ja ik weet dat in me sig al 380 mb ddr staat
)
Voorderest heb ik Win XP professional NL ( zonder SP 1 )
Ik kan alle goede spellen redelijk draaien, zoals Gta VC , En Morrowind .. Ik moet ze wel op zn laagst draaien ( 1024x 768:32 draai ik ze wel ) maar view distance enzo op zn laagst, en bij morrowind pixelshaders uit.
Zet ik ze hoger, dan schokt alles nogal.. lang laden.. dat is vervelend
Ik wil morgen 256 MB DDR ram erbij kopen, dus dan kom ik op een totaal van 384 MB DDR geheugen, maar denken jullie dat het dan verholpen is ?!? dat ik em iig hoger kan draaien ZONDER schokken ? of raden jullie wat anders aan ??!? voorlopig heb ik met mijn hongerloontje nog geen geld voor 512 MBDDR dus :x
Ik hoor het wel, bedankt
ik heb de volgende pc:
AMD Athlon XP 2000+ 1,67 ghz
Nvidia Geforce 4 TI 4200 128 MB
Epox (d8 ik ) K7S6A Mainbord
en 128 MB DDR geugen pc 2700
400 Watt
(ja ik weet dat in me sig al 380 mb ddr staat
Voorderest heb ik Win XP professional NL ( zonder SP 1 )
Ik kan alle goede spellen redelijk draaien, zoals Gta VC , En Morrowind .. Ik moet ze wel op zn laagst draaien ( 1024x 768:32 draai ik ze wel ) maar view distance enzo op zn laagst, en bij morrowind pixelshaders uit.
Zet ik ze hoger, dan schokt alles nogal.. lang laden.. dat is vervelend
Ik wil morgen 256 MB DDR ram erbij kopen, dus dan kom ik op een totaal van 384 MB DDR geheugen, maar denken jullie dat het dan verholpen is ?!? dat ik em iig hoger kan draaien ZONDER schokken ? of raden jullie wat anders aan ??!? voorlopig heb ik met mijn hongerloontje nog geen geld voor 512 MBDDR dus :x
Ik hoor het wel, bedankt
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.