PC doet raar!

Pagina: 1
Acties:

• RonaldBronsink864
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02-2022
Mijn muis beweegt over het scherm zonder dat ik iets doe. En ik heb al 3 verschillende muizen geprobeerd. Een Logitech PS2,Een seriele en een USB Muis en bij elke doet hij gek. En hij geeft ook veel fouten aan in windows. Winamp doet het dan niet meer en msn doet dan gek. Ik heb windows 2000, er op gehad en nu Windows XP en het probleem blijft zich voordoen. Toen heb ik de kast los geschroefd en er een windwaaier in gezet en vreemd genoeg doet hij het probleem niet meer. Weet iemand wat ik er aankan doen. En waar t prbleem zit? Processor,Geheugen,enz. Want ik zou wel graag de kast weer inelkaar zetten.
En er zit al een Koperen Cooler in van Coolermaster 1tje die niet zoveel geluid maakt en heel goed moet koelen.

Mijn specs zijn

AMD Athlon 1000
Asus Akt7v8 Moederbord
80 Gig Maxtor Hardeschijf 7200rpm 8MB
256MB DDR Geheugen

Mvg Ronald

GodZZila

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk toch maar eens naar de temp. van de onderdelen :)

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
Misschien heb je last van een virus.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien is het wel gewoon brak geheugen (net niet brak genoeg om windows niet te laten installeren, maar brak genoeg om veel ellende te geven na de install).

Download memtest86 eens en laat hem eens een flinke tijd draaien om te zien of je dan errors krijgt of niet?

[ Voor 1% gewijzigd door TERW_DAN op 03-08-2003 16:16 . Reden: moest van Pollewob een hoofdletter D schrijven/typen ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
misschien een raar iets: maar probeer eens alle onnodige stekkers uit de stekkerdoos/stopcontact te halen.
uitleg: als ik de voeding van mijn laptop in dezelfde stekkerdoos doe als die van mijn pc, dan gaat mijn muiscursor lopen/trillen

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz