Ok, hier dan ff alles wat je nodig hebt over Lineage II (misschien staat alles al in de vorige 24 pagina's maar ja)
Lineage II is de opvolger (het speelt zich wel 150 jaar eerder af, dus een prequel) van Lineage I. Er zijn nu 16 servers (van 6 --> 16 in 1 maand, vanwege de overvolle servers). Meeste mensen zijn Koreaans maar er zijn ook genoeg mensen uit de rest van de wereld te vinden (en dan moet je niet aannemen dat elk persoon met een naam in letters van ons alfabet heeft Engels spreekt of geen Koreaan is). Eind 2003 komt de Amerikaanse Beta uit (dus ook officieel voor NLers), maar nu moet je et nog ff doen met de Koreaanse versie waarvan kleine delen in Engels zijn vertaald (maar genoeg om het te begrijpen).
Nog wat tips voor de mensen die al spelen, in Town moet je de text terug veranderen naar Koreaans, anders crash je. Je kan het wel in Engels zetten als je stil staat, zodat je weet wat je koopt in de shops.
De Beste Engelstalige fansite van Lineage II is,
www.lineage2compendium.com
Hier vind je informatie over heel veel quests die je niet kan doen zonder deze vertaling, een handig Engels forum, een eigen IRC channel, informatie over alles wat je verder nodig hebt, en dagelijks nieuws vers vertaald vanuit Korea.
De officiele Engelse site van Lineage II is,
www.lineage2.com
De officiele Koreaanse site van Lineage II is,
www.lineage2.co.kr
De beste Engelse Fansite van Lineage II is,
www.lineage2compendium.com
En hier is nog maar ff een link naar een te gaaf in-game filmpje van een siege (aanval op een kasteel tussen 2 of meer verschillende clans. De ene clan die het kasteel heeft verdedigt en heeft misscchien versterking van bevriende clans gevraagd, en andere clans kunnen dan proberen dit kasteel over te nemen) in LineageII.
http://www.lineage2compendium.com/addcomment.php?newsid=1458
weegt 100MB maar is et zeker waard, en onthoudt, wat je hier ziet is in-game en gebeurt dagelijks en waarschijnlijk met nog meer mensen dan in het filmpje ^^
Nog wat over Lineage I:
Lineage is een MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game), je speelt dus met 1000den mensen tegelijk op een server die nooit uit gaat. Lineage I is de grootste MMORPG/MMOG van de wereld, met (ik weet de preciese getallen niet op dit moment) 300,000 mensen die NU aan het spelen zijn, en een paar (3 of 4) miljoen actieve accounts. De meeste spelers komen uit Korean aangezien het een origineel Koreaans spel is (gemaakt door NCsoft). Er zijn rond 40-50 servers in Korea (en alleen voor Koreanen dus), rond de 10 ofzo voor japan, een aantal in Taiwan, en ook in China, en nog wat in Hong Kong. Dan heb je ook de Amerikaanse servers (die voor de rest van de wereld berijkbaar zijn). Lineage I is nooit een succes geworden buiten Azië, door weinig bekendheid en niet echt daverende graphics (het spel komt uit 1996/1997, en is 2D), maar het spel zelf zat wel heel goed in elkaar. Nu dus een opvolger Lineage II met mooiere graphics (3D nu) en het gaat allemaal veel uitgebreider worden. Als je met je clan een kasteel hebt heb je veel meer invloed op het gebied en de steden eromheen, rondvliegen op draken, etc etc ^^
officiële site van Lineage I =
www.lineage.com
Goede fansite van Lineage I =
www.lineagecompendium.com
De site van NCsoft (de maker van Lineage I & II, en nog 6 andere MMORPGs),
www.ncsoft.net
en de speciale E3 site met info over een deel van hun opkomende MMORPGs
www.ncsoft.net/e3
Nu is et wel genoeg, als je nog vragen hebt Email me, ik heb vast wel een antwoord, aangezien ik Lineage I al 2 jaar speel en Lineage 2 al meer dan 3/4 jaar verwacht^^
en voor de records, ik ben een lvl 16 (bijna 17) Elven Fighter (wordt Elven Scout) op server 12, naam, AgamemnonZ
[
Voor 2% gewijzigd door
TheZeroorez op 18-03-2010 22:44
]