+4 postingen.

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Was het vroeger alleen om zeker te zijn dat iemand's echt goede posting goed zichtbaar bleef, komen mensen er steeds meer achter dat het wel erg makkelijk is om daar MISBRUIK van te maken.

Op het moderator-forum worden de vingers blauwgetypt aan postingen die echt nooit op +4 mogen staan en natuurlijk glipt er wel 's entje doorheen. Ik vind het persoonlijk symptoonbestrijding, maar we hebben niets beters.

Om toch iets beters te krijgen, vragen we aan de Hele lieve Adjes die ons altijd steunen etc etc, of ze hier ook ff naar kunnen kijken.
We willen wel doorsturen wie de lastposten zijn en het enige wat hoeft te gebeuren is iemands verworvenheid om op +4 (en dan ook +3) af te pakken.

bvd

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Ik schaar mij hier achter

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 17:38

GaMeOvEr

Is een hork.

Ikke ook mee eens.

Als je nu iets nuttigs te melden hebt Owkee, maar vaak zijn het absolute +1 postings, die gewoon op +4 ingezet worden, en het liefst in oudere threads, (dag of 2) als een reply op iemand die op 0 staat... (default niveau in je profile = +1)

Nu klinkt dit misschien erg paranoia, maar ik heb het idee dat het hier om _bewust_ Karma-whoring gaat, gezien de postings waar het bij voorkomt.

edit:

Tiepvauten...

Aannames zijn fataal.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Dit gebeurt inderdaad regelmatig en ik vind dat hier misschien iets aan gedaan dient te worden.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
tja...

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Gewoon niet mogelijk maken om hoger dan +2 te posten.

ieeeepppppp :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, daar zit ook wel wat in ja.

Zelf post ik ook nooit hoger dan +2, ik weet niet, ik heb dan het idee dat ik erom _vraag_ naar benenden gemod te worden. :P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

He bah, GameOver; hoe kun je dat nou weten..... Nou is voor mij de lol eraf ;)

Zowieso vind ik op +4 posten absolute onzin. +1 is hoog genoeg (dus binnenkomen op 2). heb je een uiterst interessante posting, gooi die dan op 2. anders gewoon posten op 1.

Maar hier is een hele tijd geleden al een behoorlijk aantal topics aan gewijd in moderators forum en daar is uiteindelijk ook niets mee gedaan, dus ik denk niet dat het zin heeft om hier nog meer woorden aan vuil te maken.

• Delerium
  • Niet online
Ik blijf in de onschuld van Adjes geloven tot het tegendeel is bewezen. Ik plaatste deze topic hiero omdat er een probleem is op Adjes'niveau en dus niet meer bij het moddereter-forum thuishoort.

Ik probeer een constructieve bijdrage te leveren om de site inhoudelijk beter te maken. Daar wil ik namelijk best aan meewerken en daar hebben we allemaal lol van. Ik hoop dus dat Adjes er iets mee doen.

• Delerium
  • Niet online
En toch begrijp ik er niet veel van. Het modereren is in de eerste instantie bedoeld om mensen van buitenaf een redelijk niveau van reacties te kunnen geven. Als Tnet-bezoekers voor de gein rommel op +4 posten en dat niet altijd opvalt, dan denken langssurfers dat de site niet best meer is.

Da's weliswaar dan niet mijn probleem, maar ik vraag meer af waarom er dan überhaupt geen Adjes reageren?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz, Adjes druk ?

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Heel erg zelfs denk ik.

Verwijderd

nou, dan is de oplossing toch simpel? Er zijn hier genoeg bekende integere GoTters en tweakers die zouden kunnen helpen...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Paz heeft gelijk dat het al eerder is voorgesteld. Een argument voor een maximum van +2, zeker in oude threads, was toen ook dat een post in een oude thread toch niet meer door veel mensen gelezen zal worden, zodat +4 ook geen nut heeft.

Ik ben dus voor een limiet in oude threads (>2 dagen) van +2. Voor nieuwe threads lijkt mij een maximum van +3 goed. Zelf post ik af en toe op +3 als ik echt denk dat het een goede post is (ja, vroeger postte ik ook wel eens +1 posts op +3, sorry, maar nu niet meer). Met een maximum van +3 kan een post die +4 verdient met 1 moderatie daarop komen. En mocht de post echt +4 verdienen maar niet gemod worden dan is +3 nog steeds flink hoog.

• Delerium
  • Niet online
Up please.
Pagina: 1