Mijn oude systeempje (zie sig.) is wel aan vervanging toe vind ik, nu twijfel ik alleen een beetje...
Of ik koop
-Intel P IV 3.0GHZ 800Mhz (469 Euro)
-Asus P4C800 Deluxe (211 Euro)
-2x DDRAM 512MB PC3200 400Mhz (2x 99 Euro)
-HDD 120Gb 7200rpm SATA (147,50 Euro)
-Behuizing ATX Midi Titanium (45 Euro)
En dan blijf ik mijn videokaart (Ati Radeon 64MB DDR vivo) gebruiken...
OF
Verder alles gelijk alleen dan een 2.8GHZ processor (323 Euro) en van het "prijsverschil" met de 3.0Ghz een videokaart kopen: "Vga GeForce FX5600 256MB AGP (189 Euro)"
(De rest van de onderdelen haal ik uit mijn oude pc, zoals een 48X brander, 5.1 geluid, etc.)
Ik wil alles bij Norrod kopen, omdat ik daar goede ervaringen heb en dat Norrod voor mij dichtbij is (service, garantie, etc)
Ik vraag me dus af wat ik beter kan doen, de Radeon overzetten en dan een 3.0Ghz processor, of heb ik er meer aan om dan een stapje terug te doen met processor en dan de videokaart bij Norrod te kopen.
En de onderdelen die ik bij elkaar "gezocht" heb, is dat verstandig, in de zin van "past het bij elkaar?"
(Ben met mijn oude systeem redelijk onderuit gegaan, het was een pc-prive pc
die rammelde aan alle kanten, dus daarom zet ik nu liever zelf iets in elkaar..)
Of ik koop
-Intel P IV 3.0GHZ 800Mhz (469 Euro)
-Asus P4C800 Deluxe (211 Euro)
-2x DDRAM 512MB PC3200 400Mhz (2x 99 Euro)
-HDD 120Gb 7200rpm SATA (147,50 Euro)
-Behuizing ATX Midi Titanium (45 Euro)
En dan blijf ik mijn videokaart (Ati Radeon 64MB DDR vivo) gebruiken...
OF
Verder alles gelijk alleen dan een 2.8GHZ processor (323 Euro) en van het "prijsverschil" met de 3.0Ghz een videokaart kopen: "Vga GeForce FX5600 256MB AGP (189 Euro)"
(De rest van de onderdelen haal ik uit mijn oude pc, zoals een 48X brander, 5.1 geluid, etc.)
Ik wil alles bij Norrod kopen, omdat ik daar goede ervaringen heb en dat Norrod voor mij dichtbij is (service, garantie, etc)
Ik vraag me dus af wat ik beter kan doen, de Radeon overzetten en dan een 3.0Ghz processor, of heb ik er meer aan om dan een stapje terug te doen met processor en dan de videokaart bij Norrod te kopen.
En de onderdelen die ik bij elkaar "gezocht" heb, is dat verstandig, in de zin van "past het bij elkaar?"
(Ben met mijn oude systeem redelijk onderuit gegaan, het was een pc-prive pc