tv-out naar videorecorder

Pagina: 1
Acties:

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:07
het volgende:
ik heb een asusgf4mx440 nvidia 43.45 drivers
Ik sluit de tv-out aan op een tv met scart (verloopstekker), ik krijg goed beeld op tv (gewoon desktop).
Ik haal nu de scart plug uit de tv en stop hem in de videorecorder, video op kanaal av en record, resultaat geen beeld bij terug afspelen videoband (ja, kanaal om af te spelen is goed want met bespeelde videoband is er wel beeld) .
wat is hier aan de hand.
Heb al s-video en composiet aansluiting geprobeerd.
Moet toch lukken zo, of is de video te oud (andere scart aansluiting of zo, het is een panasonic uit begin 90)

Br(36) Ba(56)

Verwijderd

je moet ff kijken of je de video ook op AUX kan zetten dan krijg je jou pc via de videoo op TV

Verwijderd

Heb je niet meerdere scart aansluitingen op je video? Ik heb het hier ook gehad, heb 2 aansluitingen op de video waarvan 1 echter alleen uitgangs is

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:07
aux=av bij deze videorecorder
en hij heeft maar 1 scart

hij doet wel iets maar het lijkt of de afstemming gewoon niet helemaal goed is, maar met scart valt er verder toch niets af te regelen, of wel?

met een vorige videokaart (asus tnt) lukte het wel, dus de scart die op de videorecorder zit is ook een ingang

is er eigenlijk nog een andere methode om iets van de pc op te nemen op videoband? dan ben ik natuurlijk ook geholpen!

[ Voor 17% gewijzigd door Holgster op 03-08-2003 15:09 ]

Br(36) Ba(56)