Toon posts:

[cases] Coolermaster ATC220

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zonder reclame te willen maken o.i.d.
Ik zit te kijken naar de coolermaster ATC-220C AX1 welke aangeboden wordt op http://www.eynstein.nl/a/2569.html

Ik zit al een tijdje te twijfelen en heb er al het e.e.a. over opgezocht. In totaal lijkt het mij een een prima kast met bijna alleen maar positieve kanten. Voor 117,48 lijkt hij mij nu echt aan de goedkope kant :?

Graag zou ik van een aantal lui onder jullie willen weten of ik nu gek ben of dat dit inderdaad helemaal niet zo'n gek kastje is voor een erg goede prijs.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:46
ik heb al meerdere systemen gebouwd met dit kastje, het is echt een ZEER degelijk kastje, en ik vind em zelf ook nog eens erg mooi :)

let er wel op dat er geen voeding bijzit he!

Verwijderd

Topicstarter
Maar istie nou zou goedkoop als dat ik denk dat hij is??
Volgens de pricewatch zijn cases van coolermaster uit (ongeveer) dezelfde serie een stuk duurder. Eigenlijk wil ik alleen een bevestiging (of niet) dat dat ding zo goedkoop is bij die ene winkel.

Verwijderd

Wat denk je zelf :?
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/?ProduktID=47272
PriceWatch: Coolermaster @ behuizingen / PriceWatch: Aluminium @ behuizingen

Voor een Coolermaster is de kast niet duur in verhouding. Persoonlijk vind ik kasten toch al overpriced (ik heb een kast die niets kostte), oa zoals ik al eerder zei: smaken/budgets verschillen en het ligt er maar aan of je een premod kast neemt als basis of dat je zelf aan het modden wilt gaan.

Niemand kan voor jou de knoop doorhakken.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:49
Zie euss' opmerking: je zult het toch écht zelf moeten beslissen. Kijk wat rond in de pricewatch om een idee te krijgen wat een leuke kast kost en je kunt de prijs wel plaatsen :) (en dus een beslissing nemen). En als het je alleen gaat om te weten of de prijs klopt, mail die zaak, da's de kortste klap.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.