Toon posts:

[HTML] 'wrap' werkt niet in tabel (vervolg)

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het topic [rml][ HTML] 'wrap' werkt niet in tabel[/rml] heeft een slotje gekregen omdat ik het probleem eerst maar eens zelf moest proberen op te lossen, logisch. |:(
Maar ik heb al redelijk wat moeite gedaan om het probleem op te lossen en ik maak al gebruik van een prachtig progje, dat is hier allen niet het probleem.
De antwoorden in het topic waren alleen niet de antwoorden waar ik naar zocht, deze antwoorden wist ik zelf ook al. Ik wilde iets anders weten.

Er is blijkbaar onduidelijkheid onstaan over waar ik het over had, waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest, mijn excuus daarvoor. De thumbnails zijn namelijk niet het probleem. Wat wel het probleem is zijn de links naar de andere pagina's, dus het rijtje '1 2 3 4 enz', dit is het rijtje wat niet 'wrapt' terwijl het dit wel zou moeten doen.

De tabel zegt: <td CLASS="nav" valign="top" width="150"> en deze cel heeft dus een standaard breede van 150 pixels. In de cel staan links naar de andere pagina's, dus: ... <a href="index-frame3.html"> 3</a><a href="index-frame4.html"> 4</a><a href ... enz
Ik geef nogmaals de link: http://staff.science.uva.nl/~brandsma/tmp

Gewone tekst, mits met spaties, hoort te 'wrappen' in een cel, dat heb ik zo vaak gebruikt. Wat is er anders aan deze teksts met hyperlinks dat dit niet wrapt? 8)7

Hopelijk wordt het opnieuw stellen van deze vraag vergeven. _/-\o_

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Tip: Geef je hele tabel eens een breedte.

Dit topic is gesloten.