7391 MR Twello. Je krijgt een kadotje van mij als dank !
Verwijderd
Verwijderd
Just kidding
Verwijderd
Gewoon opladen die accu en de eigenaar meld zich vanzelf wel!
Deze actie zou ik waarderen als ik het slachtoffer was! Netjes gedaan, gewoon eerlijkheid.
Zegt ie hiermee dat ie er een gevonden heeft dan?Op woensdag 29 november 2000 14:25 schreef Justin2000 het volgende:
Is er iemand een Nokia 3310 verloren op HCC?
p.s is er nog iemand een P3 1.15 gigaherz verloren
tremble and despair for i am power!
Verwijderd
Op woensdag 29 november 2000 21:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Wie gaat er nou een Panasonic jatte???????
Neem dan iets goeds
btw: Nokia rulez
Heb ik er toch een mooi telefoontje bij
Grapje
een klasgenoot heeft em gevonden op de hcc
Verwijderd
nee erg eerlijk van je maar er waren tig duizen mensen op die beurs dus de kans dat die net hier posten is klein.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Ik kan ermee gebeld worden en ik kan er mee bellen, hij doet het altijd dus wat is er niet goed aanOp woensdag 29 november 2000 21:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Wie gaat er nou een Panasonic jatte???????
Neem dan iets goeds
Oh en btw waarom Nokia kopen? Omdat heel Nederland daar al mee rond loopt? Nee daarom juist niet.
Btw ik heb geen verstand van telefoons. Maar een telefoon is voor mij goed als je er mee kunt bellen klaar!
Zonder telefoon heb je tegenwoordig meer status dan met een belijzer.
Dus om nu een telefoon te kopen om erbij te horen is dus helemaal fout
Had ik al vermeld dat ik geen mobieltje had
(wat de f**k heeft dit met Hardware te maken:?)Op zondag 10 december 2000 18:07 schreef TheGhostInc het volgende:
Het is tegenwoordig toch al bekend:
Zonder telefoon heb je tegenwoordig meer status dan met een belijzer.
Dus om nu een telefoon te kopen om erbij te horen is dus helemaal fout.
Had ik al vermeld dat ik geen mobieltje had
Mensen met veel status hebben geen mobieltje (of hebben jullie beatrix haar kotzak wel zien trillen tijdens de troonrede
maar dat kan je niet omdraaien hoor
Verwijderd
(OK ik heb zelf een nokia 8210
Ze schijnen er bij mycom opeens een te hebben. Zou daar eens kijken.Op woensdag 29 november 2000 18:29 schreef thefirstikke het volgende:
Heeft iemand mijn ferrari gevonden? Hij is rood en heel erg snel! Mail me maar en dan kom ik hem zo snel mogelijk ophalen.
Just kidding
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
meer zeg ik ook niet trouwens
.
die 100 gr extra kan je echt niet meenemen