Van de week zonder problems ME geinstalleerd op een compaq P1-200. En ineens doen de floppy en de printer het niet meer. Vanalles geprobeert (drivers opnieuw, uit system config verwijderen, etc) maar ik krijg ze echt niet aan elkaar. Heeft iemand tips hoe ik kan checken of het echt aan de floppy en aan de printer ligt of dat het misschien het MOBO is dat het aan het begeven is? Dat lijkt mij nl. logischer dan dat ineens twee apparaten het ineens begeven. De floppy wordt wel herkend als je hem verwijdert uit de system config bij de reboot (nieuwe hardware gevonden) net als de LPT1. Maar de printer geeft een communicatie fout en doet niets. De floppy geeft de vraag: plaats een diskette. En die zit er echt wel in, en ook met meerdere disks getest...
Dus, iemand opties om te checken. maandag neem ik waarschijnlijk een andere printer en computer mee om te testen. nu ff geen tot beschikking.
Dus, iemand opties om te checken. maandag neem ik waarschijnlijk een andere printer en computer mee om te testen. nu ff geen tot beschikking.