Toon posts:

[WinXP] Generic Host Process crasht *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
foutmelding:
In Generic Host Process for WIN32 Services is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak... blablabla,

Als ik op rapport verzenden of niet verzenden klik krijg ik 60 seconden om alles af te sluiten voordat mijn computer restart.

Ik heb net een schone installatie gedaan met WINXP pro SP1 nl, sindsdien heb ik dit probleem, heeft iemand een idee? (PS. ik heb geen HP-printer of drivers, MS gaf aan dat het daaraan kon liggen op de FAQ op microsoft.com)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Aub geen caps in de topic gebruiken.... :{ Daarnaast voldoet je topictitel totaal niet aan de Policy en het 3 stappenplan...

Is je pc overklokt ?? Alle kaarten er al uit gehad, memorybankjes verwisseld etc??

Probeer dat eerst even en kom dan terug met een topic waar alle info instaat en die voldoet aan de Policy.

[ Voor 113% gewijzigd door Fairy op 02-08-2003 22:08 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! :)

Zie Fairy: wat extra info is handig om je (misschien) te kunnen helpen :)
Geef ook even aan of er misschien wat in je je event log verschijnt (start-> run -> eventvwr.msc en dan vooral het apps en system log).

Verder pas ik je topictitel even aan, "PROBLEEM! met XP" is wat te schreeuwerig en geeft niet de beschrijving van je probleem, zodat niet de juiste mensen komen kijken of er kan worden geholpen ;)

Heb je alle patches geinstalleerd? Laatst is namelijk een gelijksoortig topic langs gekomen en daar scheen het aan een vulnerability / niet geinstalleerde patch te liggen (zie de GoT-search of zet je aantal topics onderaan Windows Operated Systems op bijv. de laatste maand. Zie anders misschien ook [rml][ XP] Ongewenste reboot.[/rml]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)