Ik ben in het bezit van een Kenwood true-x 72 speed apparaatje, maar tegenwoordig haalt hij omgerekent nog maar 24 speed gemiddeld over de 'hele' disc (618 Mb in 3 min 15) heeft iemand hier ervaring mee, en/of weet de oplossing, laat het vooral weten....
Dat DMA staat gewoon in het boekje, bovendien staat dat al aan, ik heb 'm ook wel eens gebenchmarkt, maar dan zegt hij gewoon minimum = bla maximum = blaat en maximum = +/- 72x maar als ik een nieuwe, onbekraste cd naar de hdd zet dan gaat het niet meer zo snel. (dan zou je zeggen dat het ook aan de schijf kan liggen, maar die kopieerd dezelfde files naar zichzelf nog sneller, dus dat zal het niet zijn, iemand anders nog een poging????
Oké:
- Staat dma aan in de bios voor de betreffende controller?
- Zitten er andere apparaten op dezelfde controller?
- Heb je meerdere cd's geprobeerd?
- Staat dma aan in de bios voor de betreffende controller?
- Zitten er andere apparaten op dezelfde controller?
- Heb je meerdere cd's geprobeerd?
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Effe kijken: ja, ja en ja
dma staat aan, er zitten andere apparaten op de controller en ik heb andere discs geprobeerd. Uiteraard heb ik ook de andere apparaten van de controller afgehaald, maar daar werd hij niet vrolijker van...
ik heb de nieuwste firmware er op staan,
dma staat aan, pio mode 4 enz, dus daar heb ik wel aan gedacht..
dma staat aan, er zitten andere apparaten op de controller en ik heb andere discs geprobeerd. Uiteraard heb ik ook de andere apparaten van de controller afgehaald, maar daar werd hij niet vrolijker van...
ik heb de nieuwste firmware er op staan,
dma staat aan, pio mode 4 enz, dus daar heb ik wel aan gedacht..
Heb je geprobeerd hem op de (een) andere controller te zettten? misschien is de controller zelf brak.
hij kan alleen nog primairy ide als slave worden, ik weet niet of dat helpt...
Probeer het is zou ik zeggen... voor hetzelfde geld is er gewoon een pinnetje afgebroken ofzo bij de 2e controller (oké, de kans is klein, maar toch voor de zekerheid). En anders weet ik het ook niet meer
Pagina: 1