Toon posts:

Iedeeen voor de komende Gta's: De ontknoping

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gamers,

Ik heb 15 Juli met succes een mooi topicje mogen openen over wat er eventueel mocht kunnen veranderen aan de komende gta's. Nou, de reacties barstte los, uiteindelijk hebben we een redelijke lijst gemaak en daaruit de beste ideeen gezocht.

De vorige topic kan je op deze url vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/783839

Het lijstje wat we nu al hebben staat hiero: http://62.45.179.16/GTAAGOT.xml mede mogelijk gemaakt door de talen van Cazzz :D dank daarvoor!

Op dit topic is speciaal gemaakt om de verlossende email op te sturen :), alleen vind ik dat er nog het een en andere bij kan, zet aub geen dingen bij die totaal niet bij gta horen zoals slapen en eetmeter bijvoorbeeld. Natuurlijk mag er ook op details gelet worden en op wapens.

Op naar de verlossende mail!!! :) :Y) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Lekker... linkje werkt niet

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kan toch wel in het vorige topic?
en dan open je een topic als je reply hebt gekregen van rockstar ;)
Dat lijkt mij een snuggerder plan majah

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die link is inderdaad brak. Maar probeer dit eens: http://62.45.179.16/GTAAGOT.xml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog wat ideeetjes die onmisbaar zijn voor goede achtervolgingen

- lange snelwegen met veel afslagen, lang is dus niet dat je na 5 minuutjes er doorheen bent, maar echt 30 minuten snelweg achter elkaar met voldoende afslagen ook naar buiten stadse delen zoals dorpen en afgelegen plaatsen... ook bijvoorbeeld afgelegen fabrieken enz..

-de traditionele 2d view die je nog zetten in gta 3 (original:)) en een viewmode in de auto zoiets als bij midtown madness

- Je moet hand kunnen schakelen in een auto of automatisch laten schakelen, natuurlijk moet je wel je motor naar de gallemieze draaien als je bij teveel toeren schakeld...
bij automatische bakken moet je ook handmatig schakelen in kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 21:38:
dit kan toch wel in het vorige topic?
en dan open je een topic als je reply hebt gekregen van rockstar ;)
Dat lijkt mij een snuggerder plan majah
helaas, op het vorige topic komt geen hond meer :( dus moeten we het met een nieuwe doen ;). Dit is de ontknoping net als verschillende topics in delen.

edit: Ik heb de link trouwens meteen verbeterd... Sorry daarvoor, barst maar weer los, en maar hopen dat cazzz online is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Laten we deze discussie mooi in Nieuwe ideeen voor komende GTA's hoeden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.