ik heb een avi. waarbij je het geluid allemaal wel hoort maar heb beginscherm blijft staan ik heb het met WM + verschilldnde codecs geprobeerd en met divx-player. bij bijden hetzelfde effect.. heeft iemand dit eerder gehad.. zijn hier weer andere codecs voor nodig ofzo... alvast bedankt
Wat bedoel je precies? En geef eens wat specs. Blijft hij echt meteen staan, of speelt hij nog wel een paar frames af? Of loopt je hele computer vast? Info graag.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:32 ]
Verwijderd
Om te kijken of je de goeie codecs hebt installed kun je gspot installeren, dit proggie controleert of je de goeie codecs hebt voor de film
geloof dat dit de site is
http://www.headbands.com/gspot/
geloof dat dit de site is
http://www.headbands.com/gspot/
nou het is precies zoals ik zeg... je zet hem aan je zie de eerste frame (hij speelt dus nix af) emaar je hoort wel het geluid van de hele film...
btw hetzelfde geld voor het doorspoelen .. dit heeft geen effect.. en het beeld blijft hangen op eerste frame >>> en nee pc hangt niet.
G-spot zegt dat de codec geinstaleerd is ... maarja hij doet het nogsteeds niet
btw hetzelfde geld voor het doorspoelen .. dit heeft geen effect.. en het beeld blijft hangen op eerste frame >>> en nee pc hangt niet.
G-spot zegt dat de codec geinstaleerd is ... maarja hij doet het nogsteeds niet
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:36 ]
Dit probleem heb ik ook, volgens mij alleen bij DiVX 5 films. Omdat ik het niet echt boeiend vind, heb ik er verder nog niet naar gekeken.
Ik gebruik Mediaplayer 6.4 en een losse Nimo Codec Pack + DivX 5 apart installed.
Het beeld speelt niet, of soms een paar sec, en dan blijft het staan. Ik gok bij een Keyframe. Het geluid loopt door.
Ik gebruik Mediaplayer 6.4 en een losse Nimo Codec Pack + DivX 5 apart installed.
Het beeld speelt niet, of soms een paar sec, en dan blijft het staan. Ik gok bij een Keyframe. Het geluid loopt door.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Probeer het eens af te spelen met Virtualdub... vaak kan die er nog wel wat van maken (en het is freeware!)
Pagina: 1