Prepayed of Abbo (bel alleen in vakanties)

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had eerst een abonnement maar aangezien ik alleen in vakanties bel, vond ik dat beetje zonde. Maar afgelope vakantie heb ik voor zo 125€ verbeld. Ik bel dus vanuit buitenland (binnen europa) meestal naar nederland. En thuis gebruik ik toestel nooit. Ik ga meestal alleen 4 weken in de zomervakantie, en soms ook nog 2 weken met kerst. Soms nog een week in een andere vakantie. Maar zegmaar 6 weken per jaar.
Iemand een idee?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Tjah, mayb een Orange abbo ofzo van 20 euro icm met een leuke telefoon, en dan opsparen voor de vakantie enzow, is daar onbeberkt houdbaar duz....

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

prepaid.. geen vaste maandkosten, en bovendien gaat bij veel providers bellen vanuit het buitenland niet uit de bundel. Dat is alleen bij Orange zo..

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als je alleen tijdens de vakantie belt, waarom wil je dan een mobiel? Ik zou gewoon terplaatse een telefoonkaart kopen en een cel opzoeken :) Goedkoper ook dan mobiel ;) Maar als je persé een mobiel wilt....dan lijkt een prepaid me goedkoper. Hoewel dat ook weer afhankelijk is van hoeveel je daar gaat bellen (belkosten t.o.v. abo).

• robbertb
  • Niet online
SmartDoDo schreef op 02 August 2003 @ 21:34:
Als je alleen tijdens de vakantie belt, waarom wil je dan een mobiel? Ik zou gewoon terplaatse een telefoonkaart kopen en een cel opzoeken :) Goedkoper ook dan mobiel ;) Maar als je persé een mobiel wilt....dan lijkt een prepaid me goedkoper. Hoewel dat ook weer afhankelijk is van hoeveel je daar gaat bellen (belkosten t.o.v. abo).
Mja je wil ook graag bereikbaar zijn voor andere mensen, wordt zelf ook veel gebeld. En tegenwoordig zijn er steeds minder van zulke cellen. En het is lastig om van telefoonkaarten te kopen.
En heb dus nu prepaid. Alleen is 125€ best veel geld vind ik. En probleem met abonnementen is dat vaak een bundel maar 2 maand max blijft staan en dat haal ik dus meestal niet. En als het in buitenland niet geldig is, heb ik daar niks aan.
En orange heeft dat dus niet? orange=dutchtone ofzo? ik weet et zo niet :)

Verwijderd

Hangt er natuurlijk vanaf naar welke landen jij op vakantie gaat. Bij Orange bijv. kun je alleen pre-paid vanaf de meest populaire vakantiebestemmingen bellen. Met een abonnement kun je in 90 landen (waaronder Kenia en Syrië, om gewoon even twee landen te noemen waar je wel heel dom moet zijn om naar toe te gaan en ook nog je gsm mee te nemen :) ). Heb gehoord dat je met een Orange abonnement in de meeste landen kan bellen. Dus zolang je naar het buitenland toegaat heb je overal bereik :)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zelf een vergelijkingkje maken en plotten in excel, en eventueel een tweede of derde orde fit polynoom door de punten heenjagen om te extrapoleren. :)

Zelf ben ik al jaren blij met prepaid. Toen ik een vriendin had was dat nogal duur, maar ik heb echt in geen maanden mijn beltegoed meer opgewaardeerd dus dat bespaart wel geld.

Alors.

• robbertb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 21:43:
Hangt er natuurlijk vanaf naar welke landen jij op vakantie gaat. Bij Orange bijv. kun je alleen pre-paid vanaf de meest populaire vakantiebestemmingen bellen. Met een abonnement kun je in 90 landen (waaronder Kenia en Syrië, om gewoon even twee landen te noemen waar je wel heel dom moet zijn om naar toe te gaan en ook nog je gsm mee te nemen :) ). Heb gehoord dat je met een Orange abonnement in de meeste landen kan bellen. Dus zolang je naar het buitenland toegaat heb je overal bereik :)
Het zal voornamelijk zijn uit de landen:
-Italie
-Duitsland
-Frankrijk
-Belgie
-Zwitserland
-Oostenrijk
Daarbuiten eigenlijk nooit. Misschien een keer tjechie of luxemburg maar dat is het.
En hopelijk veranderd orange niet zo vaak de voorwaarden als Hi, daar wordt je echt moe van :/
Pagina: 1