Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
en gooi die poort open in je firewall poort 8000
zoek en gij zult vinden
Router kan geen server worden, je pctje wel
router wat poorten openen (8000 dus)
en draai de applicatie op je pctje
klaar is Universal Creations
Dan de plug-in voor winamp neerhalen, gegevens van de server invullen en je line-in als geluidsbron kiezen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
http://www.shoutcast.com/...dcast.phtml#posixdownloadSpider.007 schreef op 02 augustus 2003 @ 22:47:
Mag ik een vraagje hier neerplempsen? Welk programma moet ik hebben om zonder winamp vanaf mijn Linux server files te shoutcasten?
dank je! Ik ben een tijdje geleden een heel weekend bezig geweest met zoeken en proberen...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Universal Creations: in je router moet je via de webconfig alles instellen
en hoe doe ik dat? Sorry, maar ben een n00b op netwerkgebiedDaMorpheus schreef op 02 August 2003 @ 23:25:
Zie ik hier allemaal mobbers
Universal Creations: in je router moet je via de webconfig alles instellen
Komop zeg , lees het boekje van je router eens door.. of download de manual opUniversal Creations schreef op 02 August 2003 @ 23:27:
[...]
en hoe doe ik dat? Sorry, maar ben een n00b op netwerkgebied
www.e-tech.nu
Dit is echt uberbasic , en iedere netwerknoob kan dit
Je weet toch al dat dit forum geen helpdesk is waar je even snel dingen gaat vragen omdat jezelf geen tijd of zin hebt om ze zelf even op te zoeken ?Universal Creations schreef op 02 August 2003 @ 21:25:
Mijn excuses voor het openen van een nieuw topic, maar ik heb een beetje haast.
Zoals gezegd kijk op http://www.shoutcast.com/ en kijken in de handleiding van je router.
Zie ook: Het Grote Poortmappingsverhaal
Dit topic is gesloten.
![]()