Toon posts:

Duron650@936 ik wil naar 1GHz

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n Duron650 op 936MHz met 1,725 Volt Stabiel in WinMe.
Als koeler gebruik ik een (simpele) Spire Orb, en hij word nogal warm... op meer dan 1,75 Volt word hij zelfs onstabiel en hoger dan 950 hoef ik al helemaal niet te proberen.

Weet iemand hoeveel MHz-en ik er nog uit kan pompen met een (veel) betere koeler, en of het dus de moeite waard is (1GHz grens).>:)

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 22:31
op wat voor temp loopt hij dan nu en als je het voltage gaat verhogen?

Verwijderd

Is afhankelijk van de processor maar aangezien het de meeste lukt lijkt het me nog best mogelijk.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik denk dat je daar maar op 1 manier achterkomt. Gewoon investeren in een goede koeler, artic silver en proberen.

Niemand kan garanderen dat je met die en die koeler op 1 gig kan komen...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
'k haal het ook net niet.. ;( 700@970 max met goede cooler arcticooler AC ;( kan niet altijd meezitten.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ik haal met mijn Duron 650--> 1010 mhz
Zit er wel een alpha+delta koel gebeuren op.

Voltage modificatie op asus a7v. en deze staat dan 2,08 volt.
45 graden stressed

Greetz
Stalker

Verwijderd

Gewoon goede airflow in je kast, en dan lukt het ik heb mijn DURON 750@1000mhz met een spire cooler stabiel op 37 graden, en dat ideale airflow aparaatje 2COOLPC zorgt voor een hele goede afzuiging, kijk maar op:
http://www.ned-cool.nl/ daar staat ie voor 69,--, dan nog een zuigertje bovenin de kast, en whallaaaaaaa, gaan met die banaan.

Groeten :7

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Cyber... (en eerdere reagerenden natuurlijk!)

Ik reageer een beetje laat terug omdat ik een paar systeempjes in elkaar gezet heb en nu pas weer online kan zijn.

Je houdt nogal wat spulletjes over waarvan je weer je andere PC's kan upgraden natuurlijk.

Maar het gaat mij erom dat ik zeker kan zijn van de GHz met een goede koeler (nu zit ik op 57 graden stressed op 936MHz met die Spire) :(

P.S. ik heb een MSI K7T Pro2 mobo-tje.
Pagina: 1