Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Alles up to date?
Drivers.. Updates van Battlefield?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hey, volgens mij ben jij redelijk nieuw op GoT.
Misschien is het handig om te vermelden wat je zelf al hebt getest, welk besturingssyteem je draait, welk merk mainboard je hebt, of je foutmeldingen krijgt, etc.
Je post is zo erg karig, hoe meer informatie, hoe beter we je kunnen helpen.
Tip1:
Kijk eens of je de nieuwste drivers van Ati.com kan weghalen.
Tip2:
Kijk eens of er een patch voor Battlefield te vinden is voor je videokaart, dat wil nog wel eens het geval zijn. (Dus ff bij de makers van het spel op de website spitten).
Tip3:
Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren.
Tip4:
Heb je Windows opnieuw er op gezet. ZO niet, heb je je oude VGA verwijderd (softwarematig) voor je je nieuwe installeerde?
Misschien is het handig om te vermelden wat je zelf al hebt getest, welk besturingssyteem je draait, welk merk mainboard je hebt, of je foutmeldingen krijgt, etc.
Je post is zo erg karig, hoe meer informatie, hoe beter we je kunnen helpen.
Tip1:
Kijk eens of je de nieuwste drivers van Ati.com kan weghalen.
Tip2:
Kijk eens of er een patch voor Battlefield te vinden is voor je videokaart, dat wil nog wel eens het geval zijn. (Dus ff bij de makers van het spel op de website spitten).
Tip3:
Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren.
Tip4:
Heb je Windows opnieuw er op gezet. ZO niet, heb je je oude VGA verwijderd (softwarematig) voor je je nieuwe installeerde?
Verwijderd
Deze is belangrijk. Heel veel mensen gooien gewoon de ATi drivers over die van Nvidia heen: Niet doen! Installeer Windows er gewoon overheen, dan is alle Nvidia zut eruitTip4:
Hoi, Klopt ben redelijk nieuw, maar ik heb wel alle draadjes gelezen over aanverwante topics. Dus zeker eerst volgens het boekje r8500+drivers uninstald, daarna volgens het boekje kaart er in nieuwste CAT drivers 3.6 installed, ook de nieuwste via 4 in 1 installed. Kijk gewone spellen zoals anno 1503, age of empires enz. draait tie wel en goed! maar BF1942, BlackHawkDown, Unreal2 dus niet... zelfs de specs van de kaart op low gezet, dus zonder candy.. maar ja. Enne de specs van mijn comp zijn 2400+, 512 mem, 1 maal 12 Gig Hd en 1 maal 60 Gig HD, dvd+r(w) brander van mitsumi, dvd speler van pioneer, 1 maal lan kaart en 1 maal firewire kaart, zo'n goudkleurige voeding van 340 wat (merk weer ik niet) Ashrock mobo
Verwijderd
ik heb toen in een of ander file'tje een default res Hz60 iets moeten veranderen.. er staat een 0 en dat moet een 1 worden... ik weet niet meer precies hoe en wat..
VideoDefault.con openen en dan dit veranderen ---> renderer.allowAllRefreshRates 1 dit was het!!!!!!!! staat in settings mapje
VideoDefault.con openen en dan dit veranderen ---> renderer.allowAllRefreshRates 1 dit was het!!!!!!!! staat in settings mapje
Wat MartijnC zegt klopt, ikzelf heb ook een Ati kaart, en ook elke keer moet ik alle refreshrates toestaan. Normaal staat het dus op 0, dit moet een 1 worden.
Nou ik kan dat settings mapje in de dir van BF nergens vinden? iemand anders eventueel een idee?
en ook elke keer moet ik alle refreshrates toestaan. Normaal staat het dus op 0, dit moet een 1 worden.
Hoezo? Zet Battlefield het gewoon weer op 0 dan?
Dan moet je ervoor zorgen dat Battlefield niks mag veranderen aan het bestand.
Hoezo? Zet Battlefield het gewoon weer op 0 dan?
Dan moet je ervoor zorgen dat Battlefield niks mag veranderen aan het bestand.
Verwijderd
C:\Games\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con
dit openen met notepad ( kladblok ).
deze lijn: renderer.allowAllRefreshRates 0
veranderen in: renderer.allowAllRefreshRates 1
dit openen met notepad ( kladblok ).
deze lijn: renderer.allowAllRefreshRates 0
veranderen in: renderer.allowAllRefreshRates 1
Jongens Bedankt!! Het is gelukt en ik speel BF fantastisch!
Even ook een vraagje van mij. Ik had ook last van het crashen naar de desktop. Nulletje veranderd naar 1 en spelen. Maar crasht nog steeds terug naar de desktop. Iemand enig idee?
Xp1800+
geforce 2 GTS
windows xp
Xp1800+
geforce 2 GTS
windows xp
Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
Pagina: 1