Meer dan 3 toetsen tegelijk gaat niet?

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 15:54
Ik heb een Logitech toetsenbord, een Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition, hiermee kan ik echter in games maar dire toetsen tegelijk gebruiken.

Mijn broertje heeft een el-cheapo logitech oem tikplank en die lijkt er zoveel als ie maar wil tegelijk te kunnen gebruiken.

Kan je dit ergens instellen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 12:51
Wat voor aansluiting? Ik had ooit een draadloos Logitech toetsenbord die idd niet meer dan 3 toetsen tegelijk aankon, terwijl je met PS/2 er een hoop meer tegelijk kunt indrukken.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 15:54
Ik heb uhm op ps2 zitten via usb verloopje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

Giblet

Dingen

JeRa schreef op 02 August 2003 @ 19:50:
Wat voor aansluiting? Ik had ooit een draadloos Logitech toetsenbord die idd niet meer dan 3 toetsen tegelijk aankon, terwijl je met PS/2 er een hoop meer tegelijk kunt indrukken.
Draadloos kan toch ook via PS/2 :?

Verwijderd

Ja dat maakt volgens mij geen verschil, er is me een keer vertelt dat je dat ergens kan instellen (bij mij Trust el cheapo drukbord)
Gewoon ff rondspeuren in je drivers of Configuratie>.........
Sterkte !

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Instellen heb ik nog nooit van gehoord, ligt gewoon aan de gebruikte controller in het toetsenbord. Enige oplossing is een ander toetsenbord.

Verwijderd

GoT-search: meer dan 3 toetsen tegelijk gaat niet
- teveel knoppen tegelijk...
- 3 knoppen indrukken en toetsenbord piept.........
- Keyboard Beep in Quake3
- Toetsenbord beperkt aantal toetsen

Oplossingen:
- Limitatie van de keyboardbuffer (ander ToBo nemen)
- Typematicrate ophogen (in Bios)
- Andere toetsen toewijzen (in spel)
- Aansluiten via USB ipv PS2

Verwijderd

Ken het Probleem ook met een logitech navigator keyboard.
Juist de meest gebruikte combi van toesten geeft problemen shift + (W) vooruit en naar (D) rechts strafen. Naar links strafen gaat wel goed.
De combi shift + w + c geeft ook problemen. Heb nieuwe drivers geinstalleerd en hij blijft kutten. Windows er opnieuw op helpt ook geen moer. alle oplossingen die hier aangeraden geprobeerd, Behalve nieuwe toesten in het spel, wat het probleem niet oplost enkel een work-around is.
Ideeen zijn welkom !

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 07:06 ]

Verwijderd

Rest nog om een andere toetsenbord te proberen wat niet gelimiteerd is door toetsenbordmatrix + matrixencoderchipje (maw ontwerpkeuzes/" fouten") en mailen naar de fabrikant.

Fyi: Safeway10 = 9 toetsen max (budget bordje, ik weet het, maar m'n goede tobo zit in de "was").

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 09:35 ]

Pagina: 1