Toon posts:

hoe werkt dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een domeinnaam bij aanbieder A geregistreerd. Maar nou blijken de pakketjes daar niet zo goedkoop te zijn. Nu wil ik bij aanbieder B een pakketje uitkiezen. Wat zijn de opties? Doorlinken of kan ik ook ervoor zorgen dat ik beide bij B krijg door de domeinnaam te verhuizen naar B?

Beetje confused :?

Verwijderd

Lees de voorwaarden van aanbieder A eens door.
Dan pak je op de eerstvolgende werkdag de telefoon, en bel je beide partijen eens op om te horen wat de mogelijkheden zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 18:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Had al gemaild, maar het antwoord van A was niet echt superduidelijk. Doorlinken was mogelijk (a 20 euro per jaar, lijkt mij afzetterij) of een naamserverwijziging (eenmalig 20 euro). Wat houdt het laatste in?

Verwijderd

Als het goed is kun je je domein verhuizen naar een andere provider. Dit kost alleen 99% zeker weten geld. Je kunt het beste even bij je huidige hoster kijken wat je mogelijkheden zijn met betrekking tot verhuizen, en dan beslissen of het de moeite waard is :)

Edit: En ik zou er niet aan beginnen om je domein bij hoster A te hebben, en je hosting bij hoster B. Lijkt me alleen maar ingewikkeld doen. Tevens heb je dan altijd een doorverwijzing, geen volwaardig domein.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tis ook eigenlijk niet voor mezelf, maar voor een opdrachtgever die iets te enthousiast een domeinnaam had geregistreerd zonder te kijken naar een eventueel pakket :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
dit kunnen de betreffende hosters je ook vertellen, en daarom gaat dee draad dicht.

Wat je kunt doen is:
* Domein overzetten naar de nieuwe hoster
* Nameservers aanpassen naar die van de nieuwe hoster (Zou in princiepe gratis moeten kunnen)
* Gewoon forwarden naar de nieuwe hoster

Dit alles staat dus ook op de sites van de verschillende hosters hoor ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.