Toon posts:

Ati Radeon 9700 pro scramble

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar mensen die hetzelfde probleem hebben als ik, ik kon alleen niets vinden.

Sys:

EpoX 8KHA+
AMD Athlon 1800 XP
512 DDR PC2100
Club 3D Ati Radeon 9700pro
Soundblaster AudigyPlayer
Aopen H550 kast

(alles loopt op standaard waarden, alle nieuwste drivers en biosupdates geinstalleerd)

Als ik in windows de muis een tijdje niet beweeg, of het toetsenbord gebruik (met andere woorden als er niets veranderd op mijn beeldscherm) komt het wel eens voor dat mijn beeld als het waren 5 pixels ofzo naar links schiet, en het oude blijft staan. Het is een beetje moeilijk uit te leggen ik kan er geen screenshots van maken. Als er dus bijvoorbeeld TEST staat in het beeld staat er ineens TESTEST en dat over het hele scherm. Als ik mijn muis beweeg is het weer weg en is het beeld weer scherp.

Ik zit te denken aan warmte of voeding. Het is rond de 35 graden in mijn kast, heb geen idee hoe heet de Ati kaart is voor zover ik weet zit daar geen sensor op.

De voeding is gewoon de standaard voeding die in mijn Aopen kast zit (300W).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een raar probleem is het zeker, maar hardwarematig is het niet denk ik. Welke drivers heb je geinstalleerd en heb je wel de drivers van een oude kaart goed verwijderd? Kijk ook eens naar andere drivers zoals bijvoorbeeld die van je muis. Gewoon ff prutsen dus :P

Verwijderd

Topicstarter
Voor de rest totaal geen problemen met de hardware, loopt zo stabiel als maar kan!

Had het daarnet weer, als ik een screenshot maak is er niets raars op te zien misschien is de refresh-rate van mijn monitor niet al te best? Het is al een oudje namelijk hoewel ik het op mijn vorige monitor ook had.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 18:36 ]

• tauri
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 16:04

tauri

Wie dit leest is gek :P

is het niet gewoon een vreemde screensaver ?

D3 Witch docter

Verwijderd

Topicstarter
nee het is niet na een vaste tijd.. ik weet zeker dat dat het niet is

Verwijderd

+1 grappig

ontopic:
Probeer eens de refreshrate op 60 te zetten.
En verder kun je ook de monitor op de DVI uitgang testen met het DVI-VGA verloop stukje.

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 22:57

MasterFreak

Zeker weten!

gooi er eens een andere monitor aan. Als je het dan niet hebt dan heb je een probleem met je monitor.

Verwijderd

Topicstarter
geen succes :<:<
Pagina: 1