Toon posts:

[WinXP] Niet aangesloten USB apparaat verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voorheen had ik een webcam op mijn computer onder Windows XP aangesloten. Windows detecteert automatisch het apparaat en geeft deze een naam, onder de kolom scanners en camera's in Deze computer en het apparaatbeheer.

Nu heb ik een nieuwe Logitec Webcam gekocht en deze aangesloten via USB. Nu geeft Windows deze de naam "Logitec Quickcam Express #3. Als ik via "Deze computer" de naam wil wijzigen in Logitec Quickcam Express, dus zonder nummertoevoeging dan geeft Windows aan "Er bestaat al een apparaat met deze naam" Hoe kan ik dergelijke niet aangesloten apparaten verwijderen? Ook bij het apparaatbeheer heb ik niets kunnen vinden en tevens in de faq's niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 18:16 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is een optie show hidden devices, misschien zie je 'm dan wel.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar dat werkt ook niet. Het heeft misshien ook te maken, met het feit dat ik hem op een andere usb poort heb aangesloten. Sluit ik nu namelijk mijn cam aan op een hele andere USB poort, dan wordt het apparaat opnieuw gedetecteerd en geinstalleerd en zal dan heten Logitec Quickcam Express #4. Ik heb hem nu maar ff gerenamed naar Logitec Quickcam Expres (met 1 S) maar echt een oplossing is het niet natuurlijk.

Verwijderd

Zoeken met regedit HKEY_LOCAL_MACHINE dan Control+F en zoeken op Logitech Quickcam Express

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast... gaarne de volgende keer meteen even het OS in de titel vermelden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry, ik had hem al gepost toen het me te binnen schoot!
Pagina: 1