Ik heb dus een Trust 445A Web Station, maar de firewall ervan is niet uit te zetten en er is geen poort apart open te krijgen. Ik heb bij virtual server port 59 (voor DCC is die) open gezet, maar scans op http://scan.sygate.com zeggen dat die port blocked is. Nu haal ik die port weg bij VS (Virtual Server) en dan zegt die scan alleen maar blocked.
Nu ben ik er achter gekomen via google dan de admin (web) interface (ongeveer) hetzelfde is als de e-tech routers. Maar verder geen oplossing gevonden.
Ook heb ik al contact opgenomen met Trust, maar hun weten nog minder over het product dan dat de verkoper deed. Dit zegt Trust:
Aangezien het onwaarschijnlijk lijkt om 1 poort apart open te krijgen, leek het mij handig de ingebouwde firewall helemaal uit te schakelen.
Heeft iemand de gouden tip over een van beide ?
Greetz
Avan
Nu ben ik er achter gekomen via google dan de admin (web) interface (ongeveer) hetzelfde is als de e-tech routers. Maar verder geen oplossing gevonden.
Ook heb ik al contact opgenomen met Trust, maar hun weten nog minder over het product dan dat de verkoper deed. Dit zegt Trust:
Dit was geen antwoord op mijn vraag (ik vroeg hoe krijg ik port 59 open), maar dat terzijde. Onder gedeelte Wan Configuratie staat niks van DMZ, maar na even zoeken heb ik het wel gevonden, deze aangezet, en port 59 (en ook andere waaronder 135) zijn volgens Scan.Sygate.Com open. MAAR nog steeds kan ik geen DCC chat of DCC Send doen.In antwoord op U vraag de 445a benaderen via het intypen van 10.0.0.2 en in
de WAN configuratie de DMZ activeren. Dan zijn alle porten open.
Aangezien het onwaarschijnlijk lijkt om 1 poort apart open te krijgen, leek het mij handig de ingebouwde firewall helemaal uit te schakelen.
Heeft iemand de gouden tip over een van beide ?
Greetz
Avan