Toon posts:

Foutje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagje, ik ben nu bezig met een TB 800 met 128mb pc133, powercolor sniper tnt2.

Toen ik pas met dit systeem begon had ik de cpu frequenty via de bios op het a7v mobo'tje van 100 naar 133mhz gegooid. Gevolg systeem wou niet meer normaal meer booten (geen beeld meer en starte niet door)na een tijdje te hebben gewacht heeft het mobo'tje zichzelf in een soort safe modes opgestart waardooor ik m'n fout kon corigeeren.

Nu m'n vraag, kan er blijvende schade aan het systeem zijn, want het systeem draait weer maaar heeft maar een 3dmark score van 1328

THX

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Blijvende schade heb ik nog nooit van gehoord bij overklokken(behalve gefrituurde cpu's;))

je zal wat software instellingen enzo moeten veranderen om weer tot een score van 3200+ te komen

Verwijderd

Aan uw geheugen zal er waarschijnlijk niks zijn, maar de rest van de hardware die hebben misschien afgezien en presteren daardoor minder snel... Eventuele ook andere instellingen wat bijwerken die je toen verandert hebt...

Wie zet er nu direct in één keer een FSB van 100MHz naar 133MHz? |:(
Overclocken met de FSB, daar geraakte met veel geluk aan een stabiele 110-115MHz FSB ofzo, maar waarom op 133MHz gezet? |:(

-- Koder