Toon posts:

[smartmedia] Hoe veilig uit mp3 speler verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Misschien een n00b vraag maar ik ben er wat onzeker over. Ik heb een freecom beatman flash met 64 mb intern. nu heb ik er een geheugenkaartje van dane elec bijgekocht 128 mb. Heb kaart zit in de mp3 speler en alles werkt perfect maar als ik de batterij wil verwisselen moet het kaartje eruit. Er zit wel een schuifje op die het kaartje naar buiten schijft maar net niet genoeg om hem er zo uit te trekke. Je moet met je nagels dus een beetje er tussen en dan trekken en wrikken. Mijn vraag is of dit wel goed voor dat kaartje is en of er geen beschadigingen komen aan de kaart.

BVD

ps wist niet of dit nou hier hoort of in gadget talk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 17:28 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 16:21

tweakerbee

dus..?

Dergelijke flash kaartjes beschadigen niet snel, je kunt er zeker wat aan trekken en wrikken (het plastic gedeelte). Je MP3 speler zou de kaart er echter wel ver genoeg uit moeten duwen om hem gewoon eruit te halen.
De SmartMedia kaart zou er dan makkelijk uit te halen moeten zijn. Wellicht iets niet goed in de speler en een garantie geval?

PS: Eigenlijk in GT. :)

[ Voor 4% gewijzigd door tweakerbee op 02-08-2003 22:30 ]

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
owh dan kan het dus geen kwaad. Bedankt

Verwijderd

Ik had eerst ook zo'n vergelijkbaar probleem met chipkaartjes. Ik heb het opgelost door met een dun plakbandje een lusje te maken (zoals een tabblad) waardoor ik iets meer houvast had (natuurlijk niet té dik nemen, of je contactvlakjes afplakken :+)