Toon posts:

kcron en kpackage onder Rh9

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar zijn ze gebleven? kpackage en kcron zijn niet vindbaar na een standaardinstall van Rh9. Of heb ik wat over het hoofd gezien?

Wie helpt?

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:30

Robtimus

me Robtimus no like you

Zijn ze totaal verdwenen (je kunt niet eens vanuit een console kpackage of kcron aanroepen) of alleen de packages/RPM's? In het laatste geval hoef je je echt geen zorgen te maken, dan heeft RH ze gewoon in een andere RPM gestopt. Hebben ze wel vaker gedaan.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, lukt niet in een console.
Ik kan ze na een updatedb met locate ook niet vinden. Ik heb de iso's ff niet bij de hand, dus ik kan die niet nalopen.

Maar ze zijn nogal essentieel, dus had ik wel een opmerking of zo verwacht in de release notes. Mind you, ik upgrade van 7.3 naar 9.0, dus wat er in 8 is gebeurd weet ik niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 17:47 ]

Verwijderd

bestaat up2date ook niet meer? Die doet hetzelfde (ongeveer).. wel in de bash zoeken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Up2date is vergelikbaar, maar die wil bij mij niet werken aangezien ik me kennelijk verkeerd heb aangemeld.

Maar hoe zit het met kcron dan? Ik heb nogal wat crontaken op mijn server draaien, dus die GUI was erg handig.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dan ga je dus met google op zoek naar kcron & kpackage.. Beetje lui OK, maar dit is wel heel erg..
Lees ook eens NOS policy - updated 01/04/03 door..

Slotje

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.