Toon posts:

Nforce 2 unlock Thoroughbred?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ga binnenkort een AMD Athlon XP 1700+ aanschaffen met een mobo waar de Nforce 2 chipset opzit, nu ben ik van plan om een Thoroughbred te kopen vanwege zijn zware overklok mogelijkheden.

Nu ben ik niet van plan om alleen maar te overklokken met behulp van de fsb. Wil ook de multiplier unlocken, maar heb geen zin om potloodstreepjes of wat dan ook te zetten of krassen ofzo op men CPU. Heb al een paar keer gelezen dat sommige mobo's met een Nforce 2 chipset ze vanzelf unlocken! Dat je je CPU gewoon erin prikt, en dat hij meteen unlockt is.

Is dit waar? zoja, welke mobo's zijn dit dan? Want ik zou zeeeeer graag zo'n mobo willen met een Nforce 2 chipset die men CPU meteen unlockt. Heb al gekeken in de FAQ overklokken, maar staat niets in over multiplier unlocken met een Nforce 2 chipset.

Groeten

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Ja

I see dead pixels...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wist je dat we naast de FAQ's ook een ultiem searchdatabase hebben? Klik bovenaan eens op de "search" en voer pak-em-beet "nforce2 multiplier thoroughbred unlocken" in. 100% kans dat jouw vraag in een van de eerste 10 topics wordt beantwoord B)

Edit: jotheman, dat mag wel wat diepzinniger :|

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 02-08-2003 15:40 ]

Dit topic is gesloten.