VPN verbinding met Realtek Wireless Chip

Pagina: 1
Acties:

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 15:31
Ik heb een probleem met een VPN verbinding op te bouwen met een PCMCIA wireless lan verbinding van sweex die gebruik maakt van een realtek 8180 chipset. De vorige serie van sweex pcmcia adapter maakte gebruik van een atmel chipset, hiermee is het geen probleem om een vpn verbinding op te bouwen. Ik heb een ander merk pcmcia wireless lan gebruikt, van Qtec, deze heeft ook een rtl 8180 chipset, deze kan dus ook geen vpn verbinding opbouwen. Het enigste wat lukt is het inloggen en dan heb ik geen replay meer.
Heeft iemand dit probleem ook en/of weet hier iemand een oplossing voor. De laatste drivers zijn geprobeerd, kan alleen geen andere firmware vinden. Instellingen op de adapter helpen ook niet

alvast bedank voor jullie reacties _/-\o_

De verbinding met internet is een wireless e-tech router WLRT02

[ Voor 5% gewijzigd door snooze7555 op 02-08-2003 15:55 ]

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

Verwijderd

pns? eerder NT.

Maar je kunt dus geen VPN verbinding opbouwen óver de draadloze link, en vanaf daar ga je naar? een ap? een computer?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• snooze7555
Predator je kunt wel neerzetten PNS -> NT maar wat bedoel je daar mee :?

• snooze7555
Ik wil gewoon weten of hier ook iemand anders al mee te maken heeft gehad en of hij/zij een oplossing heeft. Dit heeft toch maken met iets meer dan alleen networking

Verwijderd

snooze7555 schreef op 02 augustus 2003 @ 16:01:
Ik wil gewoon weten of hier ook iemand anders al mee te maken heeft gehad en of hij/zij een oplossing heeft. Dit heeft toch maken met iets meer dan alleen networking
ik raad je aan de faq van de PNS eens te lezen en de vragen te beantwoorden van de mensen die de moeite nemen posts te maken in je topic.

Binnen 24 uur schoppen wordt ook niet gewaardeerd. Ik raad je echt aan ook de algemene faqs eens te lezen....Nieuw zijn op het forum is niet erg, maar lees dan wel even de regeltjes door.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

snooze7555 schreef op 02 August 2003 @ 15:59:
Predator je kunt wel neerzetten PNS -> NT maar wat bedoel je daar mee :?
Dat ik je topic van Professional Networking & Servers naar Network Troubleshooting verplaatst hebt.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1