Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Er is al een topic over een samsung C100. Ik zou graag wat ervaringen over de samsung c100 willen horen, als ik op google naar samsung c100 review zoek dan krijg ik maar 1 review. even enkele vraagjes voor de bezitters van dit prachtoestel :)...

Afbeeldingslocatie: http://www.connect.de/sixcms/media.php/2/samsung_sgh_c100_hoch.jpg

Hoe lang gaat hoe toestel mee op dagelijks gebruik? Dan bedoel ik elke dag 1 of 2 smsjes sturen en soms de telefoon instellen, er staat op samsung nl dat hij slechts 90 uurtjes standby kan, op zich vind ik het wel genoeg maar in de praktijk blijkt dat de standby tijd meestal korter is...

ik heb hiervoor een sonyericsson t300 gehad en die was nogal krakkemikkerig :| ,zit dit toestel wel goed in elkaar en gaat het lukken met in de broekzak dragen? :)

wie weet kan ik 1 van de bezitters wel eventjes op msn opnemen en nog wat meer bespreken, in ieder geval heel erg bedankt voor de reacties :)

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:18
Ik vind dit zo'n vet dingetje he. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen, hoewel er nog niet veel mensen zullen zijn omdat het een erg nieuw toestel is. De korte standby tijd was mij ook al opgevallen, maar in praktijk valt het misschien wel mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Kayz op 02-08-2003 14:38 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Samsung SGH C100
Is onlangs een topic over langsgekomen, die mag je kicken met je vragen, wat mij betreft.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.