Wat is hier grappig aan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zie hier meer een 0 Overbodig in dan een +3 Grappig...

Paar moddereters te veel Spaanse pepers gegeten?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn ogen klopt de moderatie van deze ook niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 14:29:
In mijn ogen klopt de moderatie van deze ook niet echt :/
Da's een overduidelijke First Post. Het antwoord van zijn vraag staat namelijk in het artikel zelf. Duidelijk geval van "niet lezen, maar meteen posten, to be the first".

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik ga naar het spaanse draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Dat is een zinnetje uit The Matrix en dat soort grapjes blijken het nu eenmaal goed te doen. Ik vind het niet echt sterk om alleen een quote te gebruiken, want deze is op nog honderden andere onderwerpen van toepassing. Overal waar een instelling maatregelen tegen bepaald misbruikt neemt, zou je dan met dit zinnetje punten kunnen scoren.

Ik haal 'm in ieder geval naar 2 grappig, want de score van 3 grappig is ook geen gezicht. Wat mij betreft brengt iemand 'm daarna nog naar 1, wat mij het hoogst haalbare lijkt voor zoiets.

Maar dat laat ik aan anderen over. :)

edit:
Yo hij staat op 1. Houden zo! :+

[ Voor 6% gewijzigd door Superdeboer op 02-08-2003 14:35 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
owkay, het is een draadje van een half uur oud, ik ben er nu doorheen geweest, maar om iets goed recht te kunnen zetten moet je toch wachten tot het draadje wat is afgekoeld, dit gaat normaliter redelijk goed, aangezien er nog veel fluctuaties in de moderaties zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, ik kan niet echt oneens met je zijn :)
Beetje beter moeten kijken.

Ik heb het idee dat bij die reactie van je TS iemand alles weer omhoog loopt te modden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 02 August 2003 @ 14:26:
Ik zie hier meer een 0 Overbodig in dan een +3 Grappig...
De grap is dat humor subjectief is. Ik vind het er ook geen zak aan maar dat heeft meer te maken met m'n afkeer tov. die film; met name deel 2.

Ehh.. en grappig was toch alleen voor t/m +2? Waarom kun je 'm daarna nog met ondergewaardeerd opwaarderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je kunt niet meer de tag Grappig geven bij een score van +2 of meer. Andere tags kunnen nog wel, en als Grappig het vaakst werd gegeven houdt hij dat. Zo zijn +3 en +4 Grappig wel degelijk mogelijk, zij het langs een omweggetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vond 'm eerlijk gezegd wel grappig, maar de grap is inderdaad wel erg algemeen ingezet.
Pagina: 1