Toon posts:

Flash Player voor Windows XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er een flash player is voor windows XP? Ik kan hem in ieder geval niet vinden. De nieuwste player op macromedia.com doet het niet.. althans niet bij mij (versie 6)

Greetz Digital-X

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
De enige Flash Player die er bestaat is van Macromedia (Flash ís van Macromedia). Die zou normaal moeten werken op alle versies van Windows. Wat gaat er mis bij jou?

If you can't beat them, try harder

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2000 dus bij mij doet ie het wel.. maar bij een vriend van me (die dus XP heeft) kan dus geen .swf afspelen, terwijl hij wel de player heeft geinstalled. Dat heb ik ook wel eens eerder gehad bij een andere maat van me..

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 12:43

TaZz

Nostalgist

Bedoel je niet toevallig de 'normale' shockwave player?

Verwijderd

Ik dacht ook dat macromedia de enige flash player is... Ik heb zelf ook xp en daar werkt hij dus gewoon wel.

maarja niet getreurd, volgens mij heeft windows xp al een standaart flash player dus heb je hem eigenlijk helemaal niet nodig ;)

Zeg 't als ik het fout heb :)

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:05
Probeer anders een versie 7...staat op de FP.
meuktracker: Macromedia Flash Player 7 beta

Verwijderd

of anders even een mailtje sturen naar macromedia, of misschien staat er ergens wel een faq op die website ofzo :).

Is het probleem al verholpen ?

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
.swf en .dcr files laat ik in XP gewoon met Internet Explorer openen...Werkt prima.

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Jordy schreef op 02 August 2003 @ 16:10:
.swf en .dcr files laat ik in XP gewoon met Internet Explorer openen...Werkt prima.
Tuurlijk, maar daar heb je wel eerst de Macromedia Flash Player voor nodig die automatisch gedownload wordt als je voor de eerste keer een *.swf-file opent.
Pagina: 1