Verhuurprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma waarin je kunt registreren wat je verhuurt, dus waar ik artikelen in een database kan stoppen met foto, verhuurprijs, borg, periode dat het verhuurt is zodat wij in de toekomst niet meer voor verrassingen komen te staan als dubbele verhuren etc.

Is er iemand die zulke software kent??

Ik weet ik kan het ook in Access maken, maar aangezien met kennis van access niet super is zal dat behoorlijk tegenvallen en veel tijd kosten om dit feilloos te maken!!

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

For rent

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 15:25
e-Synergy van Exact. Is de perfecte oplossing voor het grotere verhuurbedrijf en plaats- en tijdsonafhankelijk en biedt naast verhuur ook tal van andere mogeljikheden voor € 950,- per gebruiker. Als je kleine zelfstandige bent kun je beter gaan kijken naar een branchepakket wat expliciet geschikt is voor jouw "tak-van-verhuursport".

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

Verwijderd

j_v_malsen schreef op 02 August 2003 @ 13:50:
Ik weet ik kan het ook in Access maken, maar aangezien met kennis van access niet super is zal dat behoorlijk tegenvallen en veel tijd kosten om dit feilloos te maken!!
Het is idd het leukste en voor mijn gevoel ook het beste om zo iets zelf te maken. Ik weet niet of je over enige kennis van programmeren beschikt?

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Ok ik denk dat ik het toch nog maar in access ga proberen, kan alleen iemand mij vertellen hoe ik een checkbox aan een regel koppel uit een andere tabel in een formulier?? Ik wil dus graag wanneer ik de verhuurovereenkomst invul op een formulier dat wanneer ik de spellen van die verhuurt worden aanvink dat meteen een korte informatie op een ander gedeelte van het formulier ingevuld wordt. Zo heb ik dus in de tabel met de spelinformatie ook een huurbedrag en een borgbedrag staan, is het mogelijk om deze automatisch bij elkaar te laten optellen van de verschillende spellen die aangevinkt worden zodat deze niet meer handmatig uitgerekend hoeven te worden??

For rent