Mycom Infineon? Nope

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Volgens de PriceWatch zou Mycom Infineon geheugen verkopen voor f250 per 128MB broodje.

Toch maar ff MyCom gebeld...(Hoofddorp)

Ja ze hebben wel 128MB PC133 broodjes voor f 250,00.. maar dit is GEEN Infineon Geheugen maar Hyundai of hoe je dat ook spelt.

Hoe komt het dan wel in de pricewatch te staan?

Overigens, dat Hyundai geheugen is toch ook best aardig of niet?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Een tip:

Heb 256 mb 133mhz infineon geheugen gekocht
via memory-upgrade voor FL 469,-
Dit was tijdens de HCC

Ik zou zeggen informeer daar eens hoe het nu met de prijs is gestelt.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Memory upgrade...das een bedrijf? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ah site gevonden! dank u.. ik ga eens informeren :)

Verwijderd

comtronics.nl hebben ze ook infineon 265 als ik me niet vergis.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ja maar goed, extra verzend kosten etc.. als Mycom om de hoek zit. (en altijd goede ervaring met die lui gehad)..

vandaar mijn vraag is dat Hyundai geheugen nog wat?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hyundai is wel goed tis inieder geval bekend.

Mijn 128 heb ik wel eens gehad op 124 Mhz

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
ik heb er nu zelf 128MB PC100 inzitten.. ook van Mycom en zeer waarschijnlijk ook Hyundai.. en dat had geen enkel probleem met FSB op 124Mhz...P3 500@620Mhz.. alleen mijn GF2 dacht er wel ff anders over .. daarom gaan we ook maar es een TB kopen :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39
Bij aragorn hebben ze de infineon die jij wilt hebben. Ik heb het pas gekocht voor 195,- per 128MB, normaal kost dat 245,-

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Wat is het voordeel van infineon?

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Hyundai en Siemens zijn de grootste chipmakers in de wereld volgens mij en beide goed.

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

ja en? ik heb een apacer en nog een module
allebei pc100 maar draaien op 133 ook goed
Fietst infineon nog harder ofzo?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Infineon geheugen is leuk, maar ik heb ook gelezen dat Hyundai PC133 CAS3 ook op CAS2 zou moeten kunnen lopen.. het schijnt bij sommige mensen wel te werken.

Wat ik nog belangrijker vind is dat ik liever dingen koop bij bedrijven waar ik (al dan wel of niet geheel terecht) vertrouwen in heb.. en ik heb altijd zeer goede ervaringen met Mycom (tja... jammer dat jullie geen KT7's verkopen.. moet ik toch ergens anders heen).. dus dat vertrouw ik liever dan zo'n Norrid/norrod/norrad waar zo'n beetje de helft van de verkochte DIMMs op de HCC niet bleken te werken..

:)

Naja 256MB PC133 Hyundai moet ook wel gaan werken :) (2x128)

Verwijderd

Op woensdag 29 november 2000 13:48 schreef tazzman het volgende:
Volgens de PriceWatch zou Mycom Infineon geheugen verkopen voor f250 per 128MB broodje.

Toch maar ff MyCom gebeld...(Hoofddorp)

Ja ze hebben wel 128MB PC133 broodjes voor f 250,00.. maar dit is GEEN Infineon Geheugen maar Hyundai of hoe je dat ook spelt.
Toen ik Mycom in eindhoven belde hadden ze ook Hyundai (of zoiets). Daar aangekomen was het op ! na 1500u hadden ze weer reepjes. Ik om 1500u weer op de stoep, was het geen Hyundai, maar infinion reepjes. Dus ze verkopen het wel, maar blijkbaar wisselt het aanbod nogal.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Is de truuk dan om na 3 uur te komen ofzo? :)

Verwijderd

ik heb ook 2 pc133 dimms gekocht bij mycom (op de hcc), beide zijn infineon, en dat is te merken want alles op 'hoog' en cas2 werkt perfect :)

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

kijk da's nou interessant om te horen!
Jammer dat mijn volgende DIMMS DDR266A zullen zijn :)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Laatst had een vriend van mij "Hyundai" geheugen gekocht bij de Mycom, tenminste dat zeiden ze erbij (Hyundai is erg goed geheugen). Hij kreeg echter SMT-geheugen mee, wat toch wel flinke troep is. Dus geloof niet alles wat ze zeggen, en kijk even goed op de chippies voordat je de winkel uitloopt...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb hier winbond, da'sook goed, toch?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Mad_Manic
  • Laatst online: 21:56
Ik ben zondag op de Hcc geweest. Ik heb meteen geheugen gekocht (10.10)
Vraag ik nog aan de verkoper welk merk geheugen is zegt hij: Infineon met levenslange garantie. Koop het bekijk het en het blijkt dus Hyundai te zijn. Maakt niet zoveel uit maar ze moeten wel weten wat ze verkopen, anders verkopen ze misschien wel dat brakke Spectec (Norrod)geheugen.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 23:22
Hmm, interessant. Ik heb net 2 dagen geleden een reepje 128 MB pc-133 besteld. idd dacht ik dat ze infineon geheugen verkopen. Het zal me benieuwen wat ik nou krijg. Nou weet je nooit wat je krijgt want het meest ordinaire geheugen dat ik kon vinden een paar maanden geleden loopt 550MB/sec. dat zijn cas 2 kwaliteiten terwijl hij toch echt op cas 3-3-3 loopt!

i'll keep you posted! ik hoop dat het morgen aankomt..

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik ga morgen dus naar Mycom.. dus ik zou graag spoedig ff antwoord willen hebben op:

1) Waar moet ik exact kijken voor het merk van de DIMM? Voordat ik me helemaal suf zoek daarzo in de winkel (er staat zoveel zooi op z'n ding)..

2) Hyundai, is dat goed geheugen? Loopt Hyundai CAS3 PC133 ook op CAS2?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Net terug van Mycom.. en wat heb ik daar gekocht voor F 250,00 per 128MB PC133?

Juist.. INFINEON geheugen! *D *D *D

Wel raar dat ze zulke tegenstrijdige dingen zeggen over de telefoon .. "nee, Hyundai's hadden we vorige week.. nu hebben we Infineons, echt supergoed geheugen!" (terwijl ze gisteren dus het tegenovergestelde zeiden.. :9 )

Maar goed.. ik ben dus helemaal super happy! 256MB Infineon geheugen! Nu volgende week nog een TB900, KT7, Alpha en een kast.. hmm yes! It's X-mas time.. of beter gezegd.. AAN TAFEL! :Y)

• sebasel
  • Laatst online: 18-08 12:14

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

das mooi heb vanmorgen namelijk ook 2x 128mb besteld krijg ik hopelijk ook infineon geheugen
heb ik nu ook al 2x en bevalt uitstekend :)

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Vanavond toch ff kijken of het werkt in mijn p3-tje :)

Kan dat trouwens.. PC133 geheugen als PC100 laten draaien?

• Mad_Manic
  • Laatst online: 21:56
Ja dat kan, doe ik ook op mijn MSI K7PRO
Pagina: 1