Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Heb 256 mb 133mhz infineon geheugen gekocht
via memory-upgrade voor FL 469,-
Dit was tijdens de HCC
Ik zou zeggen informeer daar eens hoe het nu met de prijs is gestelt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
vandaar mijn vraag is dat Hyundai geheugen nog wat?
Mijn 128 heb ik wel eens gehad op 124 Mhz
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
allebei pc100 maar draaien op 133 ook goed
Fietst infineon nog harder ofzo?
Wat ik nog belangrijker vind is dat ik liever dingen koop bij bedrijven waar ik (al dan wel of niet geheel terecht) vertrouwen in heb.. en ik heb altijd zeer goede ervaringen met Mycom (tja... jammer dat jullie geen KT7's verkopen.. moet ik toch ergens anders heen).. dus dat vertrouw ik liever dan zo'n Norrid/norrod/norrad waar zo'n beetje de helft van de verkochte DIMMs op de HCC niet bleken te werken..
Naja 256MB PC133 Hyundai moet ook wel gaan werken
Verwijderd
Toen ik Mycom in eindhoven belde hadden ze ook Hyundai (of zoiets). Daar aangekomen was het op ! na 1500u hadden ze weer reepjes. Ik om 1500u weer op de stoep, was het geen Hyundai, maar infinion reepjes. Dus ze verkopen het wel, maar blijkbaar wisselt het aanbod nogal.Op woensdag 29 november 2000 13:48 schreef tazzman het volgende:
Volgens de PriceWatch zou Mycom Infineon geheugen verkopen voor f250 per 128MB broodje.
Toch maar ff MyCom gebeld...(Hoofddorp)
Ja ze hebben wel 128MB PC133 broodjes voor f 250,00.. maar dit is GEEN Infineon Geheugen maar Hyundai of hoe je dat ook spelt.
Verwijderd
Jammer dat mijn volgende DIMMS DDR266A zullen zijn
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Vraag ik nog aan de verkoper welk merk geheugen is zegt hij: Infineon met levenslange garantie. Koop het bekijk het en het blijkt dus Hyundai te zijn. Maakt niet zoveel uit maar ze moeten wel weten wat ze verkopen, anders verkopen ze misschien wel dat brakke Spectec (Norrod)geheugen.
i'll keep you posted! ik hoop dat het morgen aankomt..
1) Waar moet ik exact kijken voor het merk van de DIMM? Voordat ik me helemaal suf zoek daarzo in de winkel (er staat zoveel zooi op z'n ding)..
2) Hyundai, is dat goed geheugen? Loopt Hyundai CAS3 PC133 ook op CAS2?
Juist.. INFINEON geheugen!
Wel raar dat ze zulke tegenstrijdige dingen zeggen over de telefoon .. "nee, Hyundai's hadden we vorige week.. nu hebben we Infineons, echt supergoed geheugen!" (terwijl ze gisteren dus het tegenovergestelde zeiden..
Maar goed.. ik ben dus helemaal super happy! 256MB Infineon geheugen! Nu volgende week nog een TB900, KT7, Alpha en een kast.. hmm yes! It's X-mas time.. of beter gezegd.. AAN TAFEL!
heb ik nu ook al 2x en bevalt uitstekend
Kan dat trouwens.. PC133 geheugen als PC100 laten draaien?