Toon posts:

[XP] Burn rights toekennen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk hier in een klein kantoor en een van de XP machines heeft wel een fikker maar the gebruiker niet de rechten om ze gebruiken. Hoe kan ik deze toekennen, ik heb een administrators password ik weet alleen niet hoe ik dit moet activeren.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welk brandprogramma? Indien Nero: http://www.ahead.de/en/631940824944968.html
Anders zelf gaan klooien in group policy, start -> run -> gpedit.msc

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-05 21:20
Je kan op de site van ahead www.ahead.de een tool downloaden dat heet nero burnrights, deze moet je installeren onder een account die rechten heeft om het te installeren(administrator) en in dit programma kan je aangeven wie wel en niet mag branden met nero

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ligt eraan wat voor prog er gebruikt wordt.

Meeste brandsoftware vereist admin-rechten in verband met raw access naar bestandssysteem en hardware, Nero heeft bijv. een progje genaamd Nero BurnRights om non-admin users toch te laten branden.

Je kan eventueel de desbetreffende user in de Local administrator groep toevoegen maar da's wellicht een beetje ranzige oplossing ivm andere toepassingen en risico's.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat Nero Burnrights de beste oplossing is, nou moet ik ff op zoek naar een side die het niet via een FTP server aanbied, want ik kan niet downloaden vanaf een ftp server.