• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hallo,

een vriend van mij is naar china geweest en heeft voor mij een PDA meegenomen. Het is de Legend XP210 (www.legend.com). Het bevat een chinese PocketPC 2002. De specs zijn Intel 400MHz processor, 32MB Flash ROM, 64 MB RAM.

Het bevat een chinese PocketPC 2002. Nu is mijn vraag of ik er een andere taal erop kan zetten. Ik heb op google gezocht (ben niet zo goed in zoeken) en niks gevonden en ik heb ook de search gebruikt. Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Microsoft Windows for Pocket PC2002"

Als dat zijdelings lijkt op gewone Windows'en (is toch gewoon een soort Embedded XP?) dan moet het hele OS in een andere taal worden en ben je er niet vanaf met een taalinstelling (om ruimte te besparen zal er niet een wereldwijd talenpakket in zitten imo). Als je daar dan aan kan komen en kan installeren etc dan zou je er kunnen zijn, al zou ik geen flauw idee hebben waar te beginnen/zoeken. Probeer iig die legend.com te mailen en op de Microsoft site te kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 12:31 ]

• ATL
  • Niet online
Weet niemand het?

Verwijderd

moet je even kijken of ie in et flashable rom zit of niet, maar zover als ik weet is het niet mogelijk

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-02 12:38

PietProem

n/a

Ik heb ook gezocht voor je maar ik kon niets vinden met google of in de PocketPC forums.
Elke PocketPC heeft zijn eigen ROM (read only memory) waarin zijn OS staat deze OS is te flashen (te programmeren) met een nieuwe. Dit OS is voor elke PocketPC anders en een OS van bijv. een Toshiba past niet op die van jou.

Ik heb ook nog even gezocht van een Chinees naar Engels converter voor op de PocketPC maar die is er volgens mij niet.

Als ik jou was dan pobeerde ik het met een mailtje naar de leverancier http://www.lenovo.com maar ik geef je weinig kans omdat hij gemaakt is voor de Chinese markt!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind dat XP model wel erg op de ASUS MyPal lijken namelijk...

[ Voor 13% gewijzigd door blender op 06-08-2003 09:02 ]

• ATL
  • Niet online
Ik heb legend gemaild en ze zeiden dat ze alleen een chinese pocketpc2002 beschikbaar hadden. Ik kan dus niks met mijn pocketpc.

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 09:52

MrDry

Desperados!

Ik kan je niet helpen maar post je vraag anders eens op:

http://www.pocketpc-club.nl/forum/index.php

Daar zijn heel veel PPC freaks.....

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Je zou hem kunnen verkopen aan een Chinees, er wonen er zat in Nederland die het makkelijker vinden om in hun eigen taal te werken. Dan kun jij op je gemak op zoek naar een PocketPC die wel voldoet. :Y) Ik denk dat een advertentie in een landelijke krant oid. een perfecte plaats daarvoor is.
Pagina: 1