Toon posts:

Teledump in combinatie met O2-mobiel = problemen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een O2 abbonement via de Universtiteit Twente en daar zijn ze vaak door allerlei vervelend gedoe laat met de factuur.

Ik heb dus ook pas sinds een paar dagen de factuur van mei 2003 binnen. Tot mijn schrik vond ik daarop ruim 33 euro voor speciaal nummer, daarnaast ruim 7 euro voor speciaal nummer, mobiel gedeelte.

Ik heb meteen een gespecificeerde factuur gevraagd en kreeg deze de dag erna. Hierop bleek het te gaan om twee nummers van teledump, waarmee ik inderdaad bijna 1 1/2 uur gebeld heb.

Echter weet ik ook dat de tarieven van die nummers via teledump toen niet hoger lagen dan 4 1/2 eurocent/minuut. 1 1/2 uur = 90 minuten x 4 1/2 eurocent = 4 euro en 5 eurocent, geen ruimte 33 euro.

Ik heb al een klacht ingediend bij teledump, maar daar nog geen reactie op gehad. De service bij de UT-mobiel was een stuk sneller en legde mij uit dat ze al maanden gezeik hebben met Teledump en O2 en dat zij wat betreft de veel te hoge kosten elkaar de schuldige aanwijzen. Intussen is de consumentenbond ingeschakeld, maar nog niet duidelijk hoe dit probleem opgelost wordt.
Het huidige advies luidt niet te bellen met een O2-mobiel via Teledump, maar er zijn intussen heel wat gedupeerden, vooral buitenlandse studenten op de UT.

Meer mensen hier ervaringen, klachten :?

ps. geen reacties aub van mensen die wel "goed" kunnen bellen met Teledump met andere mobiele providers of vaste telefoon, want ik heb zelf ervaren dat het met vaste KPN WEL goed gaat

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 11:51 ]

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
plus kosten gebruik mobiele telefoon?? Dat heb je namelijk bij vast niet, dus dat zou een verklaring kunnen zijn waarom het via mobiel veel duurder is dan via vast.

[ Voor 67% gewijzigd door eth0 op 02-08-2003 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
eth0 schreef op 02 August 2003 @ 11:53:
plus kosten gebruik mobiele telefoon?? Dat heb je namelijk bij vast niet, dus dat zou een verklaring kunnen zijn waarom het via mobiel veel duurder is dan via vast.
ik geef al aan dat ze die kosten voor mobiel gebruik zo noemen:

Speciaal nummer, mobiel gedeelte

En zoals ik al zei, stond dat apart op de factuur, ruim 7 euro, wat me wel lijkt te kloppen voor bijna 1 1/2 uur bellen met een mobiel.

ps. die mensen bij UT-mobiel schakelen niet voor niets de consumetenbond in lijkt me

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 11:56 ]

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Van de teledump site:

Voor gesprekken vanuit een telefooncel of mobiele telefoon gelden toeslagen (afhankelijk van je abonnement en provider - neem kontakt op met je mobiele provider)

http://www.teledump.nl/info.php3

Ze geven het dus zelf aan dat er extra kosten kunnen zijn, en die kosten van jou heeft o2 er waarschijnlijk er bij opgedrukt.

[ Voor 23% gewijzigd door eth0 op 02-08-2003 11:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
eth0 schreef op 02 August 2003 @ 11:57:
Van de teledump site:

Voor gesprekken vanuit een telefooncel of mobiele telefoon gelden toeslagen (afhankelijk van je abonnement en provider - neem kontakt op met je mobiele provider)

http://www.teledump.nl/info.php3

Ze geven het dus zelf aan dat er extra kosten kunnen zijn, en die kosten van jou heeft o2 er waarschijnlijk er bij opgedrukt.
Ja maar, O2 geeft dus aan dat die kosten door teledump worden veroorzaak, niet door O2. O2 zegt dat die ruim 33 euro voor kleine 1 1/2 uur die bij speciaal nummer op de factuur staan weergegeven alleen het door teledump in rekening gebrachte bedrag inhoudt.

Nou ja, vroeg me gewoon af of nog meer mensen met dit probleem in aanraking waren gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die daar verder ervaringen mee heeft :?
Pagina: 1