Repareer *.tar Bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik weet dat hier al een stuk of 10 topics over staan, maar deze hebben mij niet met m'n probleem geholpen, om dat ze stuk voor stuk beetje onduidelijk zijn :D

Njah hier gaat ie dan ;)
Ikke dus weer een "file" gedownload met mIRC, hele nacht aan laten staan, ik word weer wakker, ik denk van: ik ga eens even kijken hoe het met die film is...
Nou jah hij's klaar met downloaden, alleen ik wil um uit pakken en krijg de volgende error:

"Filename&Path: The File is corrupt"

Die error krijg ik helemaal aan't eind, dus als hij het laatste bestand heeft uitgepakt. Wil ik dan van al die .r01 files enzow de *.bin file uit pakken geeft hij een error (ik kan niet lezen wat voor 'n error) want dan naait ie m'n hele computer vast :( Net zo'n soort probleem heb ik al 2x eerder meegemaakt :x wie kan mij hier mee helpen?

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je zou met de winrar repair functie kunnen proberen het archief te herstellen. Anders heb je misschien iets aan Advanced TAR Repair

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
winrar repair functie repareert alleen *.zip of *.rar files, Advanced TAR Repair zou ik moeten gaan kopen, en waarom denk je dat ik dingen download? :X Juist omdat ik geen geld heb om ze te kopen :+

/Edit: Kep dus *.r01 niet *.p01 bestanden in die *.tar file zitten, zoals RS 003 volgens mij d8 in de snelle uitleg die die me gaf :D }:O

[ Voor 63% gewijzigd door Wussie op 02-08-2003 12:29 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

WuSSiE schreef op 02 August 2003 @ 12:13:
en waarom denk je dat ik dingen download? :X Juist omdat ik geen geld heb om ze te kopen :+
Slecht excuus.
Draai een dualboot met een kosteloos te downloaden linux-ditributie naar keuze en untar de boel daarin. :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

WuSSiE schreef op 02 August 2003 @ 12:13:
Advanced TAR Repair zou ik moeten gaan kopen, en waarom denk je dat ik dingen download?
Als je niet weet hoe je met warez om moet gaan, moet je er gewoon niet aan beginnen ;). Verder is een eenmalige investering ook iets voor de toekomst :).

Dit topic is gesloten.