Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alienware ook alleen de case te koop in nl ?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg laatst een pop-up van alienware echt een coole case.
maar het is een voorgebouwt systeem zou ook alleen de case er zijn ?

Het gaat om :
Afbeeldingslocatie: http://www.alienware.com/Images/sub_page_images/pred_shot_04.jpg

www.alienware.com

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je mag best zoeken, er zijn meerdere topics geweest over deze cases.[rml][ Behuizing] Waar haal ik een Alienware kast.[/rml] is daar een goed voorbeeld van.

Samengevat: het zijn complete systemen, die je via internet in Amerika kan bestellen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 15:07

RUFFNECK

Poentje

Of in de UK (of meerdere landen in de EU, zoals het landen keuzemenu doet vermoeden), maar de kasten zijn dus NIET los te koop nee :)

[ Voor 38% gewijzigd door RUFFNECK op 02-08-2003 11:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry tog niet vedder gekeken dan me neus lang is :(

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 15:04
elke week het zelfde geouwehoer...

Verwijderd

Losse Pre-mod kasten/behuizingen horen thuis in Overige Hardware - overigens gaan de meeste topics "waar kan ik $product kopen" meestal toch dicht omdat na het raadplegen van PriceWatch/GoT-search/Google en mailtjes naar de fabrikant/importeur een topic op GoT bar weinig geen nut heeft.

GoT-search: Alienware @CME,DOC,OH
genoeg te vinden over het systeem me dunkt - ook dat de kast niet los te koop is (of hij moet met Google: Alienware @NL met een beetje napluizen te vinden zijn), al houdt dat je nimmer tegen om een kast zodanig te modden dat hij erop lijkt.

Lees dit eerst voordat je een topic opent in Casemodding & Elektronica

Zie [faq]registratievoorwaarden[/] en dan in het bijzonder het forumgedrag gedeelte voor uitleg van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Max Groove: Dat soort offtopic opmerkingen horen niet in een topic thuis. Als je iets op/aan te merken hebt of een fout topic ziet kun je dat melden met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.giftopicreport of in Schop een Modje

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 12:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.